Hayat Su ile H E R G Ü N Y E N İ B İ R H A Y A T
Türkiye’de ambalajlı su pazarının köklü ve öncü markası Hayat Su,
“Her Gün Yeni Bir Hayat” kampanyasını başlattı. Kampanya, suyun vücuttaki toksinlerden arındırmaya yardımcı olduğunu vurguluyor ve yeterli su tüketimi hakkında toplumu bilinçlendirmeyi hedefliyor.
Yeni alışkanlıklar için her günün yeni bir fırsat olduğunu hatırlatan kampanyanın reklam filminde Arzum Onan rol alıyor.
Siz de toksinlerden arınmaya ve hafiflemeye var mısınız? O halde “Her Gün Yeni Bir Hayat”!
27 yıldır Türkiye’de ambalajlı su pazarının yenilikçi ve öncü markası Hayat Su, toplumun yeterli miktarda su içmesini teşvik etme misyonuyla yeni bir kampanyaya başlıyor.
Trafik, hava kirliliği, dengesiz beslenme, stres gibi etkenlerin insanları toksinlere maruz bıraktığının altını çizen marka, ‘Her gün yeni bir Hayat’ kampanyası ile pozitif bir yaşam için toksinlerden arınmanın, arınma için de su içmenin önemine dikkat çekiyor.
‘Her gün yeni bir hayat’ felsefesinin anlatıldığı tanıtım toplantısı 2 Mart Çarşamba günü Feriye Lokantası’nda gerçekleştirildi.
Toplantıda Türkiye’de ambalajlı su pazarı ve Hayat Su ile ilgili bilgiler paylaşıldı,
Arzum Onan’ın rol aldığı yeni reklam filmi ilk kez gösterildi, suyun toksinlerden arınmadaki rolü ve markanın yeni kampanyası hakkında bilgi verildi.
Moderatörlüğünü Savaş Karakaş’ın üstlendiği toplantıya; Danone Hayat Genel Müdürü Yeşim Güra, Hayat Su Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Billur Kaymak, IPSOS KMG Genel Müdürü Kıvanç Bilgeman ve Hayat elçisi Arzum Onan katıldı.
Hayat Su ile Türkiye, Danone Grup içinde en hızlı büyüyen ülkeler arasında…
Toplantının açılış konuşmasını yapan Danone Hayat Genel Müdürü Yeşim Güra;
80 bin çalışanıyla 120’den fazla ülkede faaliyet gösteren Danone’un şişelenmiş su pazarında dünya ikincisi olduğunu belirterek söze başladı.
Danone Group misyonunu ‘Lezzetli, sağlıklı ve herkesin erişebileceği gıda ve içecek ürünleriyle, dünyada mümkün olan en fazla sayıda insanın sağlığına, doğumdan itibaren hayatlarının her evresinde katkıda bulunmak’ olarak paylaşan Yeşim Güra,
Hayat Su olarak 2010 yılında iç pazarda ciroda % 20, ihracatta % 80 ciro büyüme yaşadıklarını belirterek “Türkiye bu büyüme oranı ile grup içinde en hızlı büyüyen ülkeler topluluğuna girdi. İhracattaki bu büyük büyüme Türkiye’yi önemli bir merkez haline getirme potansiyeli taşıyor. Hızlı büyümeye devam etmeyi ve 2010 – 2012 arasında 3 yıllık dönemde ciromuzu 2 katına çıkartmayı hedefliyoruz” dedi. Grubun Türkiye’yi gerek marka gerekse yetişmiş insan gücü anlamında önemli bir merkez olarak gördüğünün altını çizdi.
Türkiye’de Danone Hayat olarak 5 doğal su kaynağı ile 5 fabrikada üretim yapıldığını; Adana, Bolu, Adapazarı, Antalya ve İzmir’deki fabrikalarda bölgesel istihdama katkıda bulunduklarını belirten Güra “300’den fazla personel, 81 ilde 50.000 satış noktasına hizmet veren 200 distribütör ve 350 binin üzerinde eve hizmet veren 500 damacana bayisi ile büyük bir aileyiz.” dedi.
Hayat Su Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Billur Kaymak ve Danone Hayat Genel Müdürü Yeşim Güra
Daha sağlıklı bir toplum için önemli bir adım...
Hayat Su Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Billur Kaymak Hayat Su misyonunun ambalajlı suları tüketicilerin bir numaralı içecek tercihi haline getirmek olduğunu belirterek “Türkiye’de ambalajlı doğal kaynak suları toplam içecek tüketiminin % 20’ini kapsıyor, Avrupada ise bu oran %30’lar civarında.Dolayısıyla daha gidecek yolumuz var Bu misyona ulaşmak için 2 temel strateji benimsedik
Susuzluğu gidermenin en sağlıklı yolunun su olduğu konusunda toplumsal farkındalığı arttırmak ve Toplumun yeterli su içmesini teşvik etmek” dedi.
Konuşmasında suyun vücudumuz için gerekliliğini anlatan Kaymak, Türkiye’nin öncü su şirketi olmanın verdiği sorumlulukla toplumun sağlıklı gelişimine destek olacak, insanların yaşam kalitesinde değişim yaratacak bir kampanya hazırladıklarını söyledi. “Kadınlar ailede yeme ve içme alışkanlıklarının belirlenmesinde çok kritik bir rol oynuyor. Yeterli su tüketimi konusunda kadınların farkındalığının artması sadece kendi tüketim alışkanlıklarını değil, tüm ailenin ve dolayısıyla tüm toplumun tüketim alışkanlıklarını olumlu yönde etkileyecektir. İşte bu sebeple yeni kampanyamızı kadınları merkeze alarak tasarladık. Sektörümüzdekadınlara özel hazırlanmış ilk kampanya olarak Türkiye’de yine bir ilke imza atmanın gururunu yaşıyoruz” diyerek kampanyanın çıkış noktası hakkında bilgi verdi, bu paralelde yenilenen slogan ve ambalaj yeniliklerini anlattı.
Hayat Su yeni sloganı “Her gün yeni bir Hayat” ile kadınları daha çok su içmeye teşvik etmeyi hedefliyor. Bu sloganla yeni alışkanlıklara başlamak için her günün yeni bir fırsat olduğu vurgulanıyor. Yeni ambalajlardaki kadın silüeti, hayata yeniden başlamış gibi hafif hissetmeyi temsil ediyor.
Her gün ne kadar su içtiğinizi kolaylıkla hesaplayabilirsiniz.
Hayat Su, geliştirdiği pratik online uygulama ile de Türkiye’de bir ilke daha imza atıyor. www.hayatsu.com.tr sitesindeki Sağlıklı Hayat Koçu uygulamasıyla 2 dakika içerisinde ne kadar sıvı ve su alındığı görülebiliyor. Ayrıca sitedeki eğlenceli uygulama da bilgisayara yüklenerek, herkes kendisine su içme hatırlatması yapabiliyor.
Türkiye Yeterli Su İçmiyor?
Hayat Su’yun Türkiye’nin bağımsız araştırma firmalarından IPSOS Türkiye ile birlikte yürüttüğü ‘Türkiye ne kadar su içiyor? ’ araştırma sonuçları da toplantıda açıklandı. IPSOS KMG Genel Müdürü Kıvanç Bilgeman’ın paylaştığı araştırma 14 ilde 12 – 55 yaş arasında kadın ve erkek 1500 kişi ile yapıldı. “Araştırmaya göre yetişkin erkekler günlük ortalama 1 litre, kadınlar ise 1,07 litre su içiyor”
Billur Kaymak “Sağlık otoriteleri kadınların günlük ortalama 2 litre, erkeklerin 2,5 litre su içmesini öneriyor. Görünüyor ki Türkiye yeterli su içmiyor. Yeterli su içmemenin böbrek rahatsızlığına yakalanma riskini artırdığı ve Türkiye’de kadınların 1/5’inin böbrek hastası olduğunu” hatırlattı.
Markanın yeni yüzü Arzum Onan da hayatından Hayat suyu eksik etmiyor
Hayat Su’yun yeni Hayat Elçisi Arzum Onan, yoğun temposu içinde su içerek hafiflediğini ve kendisini daha iyi hissettiğini belirti. Toplantının moderatörü Savaş Karakaş’ın sorularını samimiyetle yanıtlayan Arzum Onan, “Evde 1,5 günde bir damacana su bitiyor. Eşim de ben de bol bol su içiyoruz, oğlumuz Can’ı da su içmesi için yönlendiriyoruz. Kadınları merkeze alan böyle bir kampanyada Hayat ile el ele vermekten gurur duyuyorum” dedi.
Bu güzel ve keyifli Organizasyon için Excel Danışmanlığa ve Hayat Su'ya sonsuz teşekkürler ederim.
SU HAYAT'TIR...HAYAT GÜZEL...
Sevgi Dolu Öpücükler