16 Aralık 2011 Cuma

Bombay Fasülyeli Salata


Emre'ye" bugün ne pişirsem acaba "dediğimde hemen "köfteee" diye zıplayarak bağırır...sonra hemen hızlı hızlı " ama yanında patates kızartması da olsun tamam mı anneciğim" der:) Uyanık Gonzales artık beni iyice tanımaya başlamış:)Neyi önce neyi sonra söylemesi gerektiğini iyice öğrenmiş:)))Yeni nesil çocukları hakikaten akıllılar tütütütü maşallah:)

Hafta sonları genelde köfte-patates partisi yaparız biz.
Yemeğimizi yerken bir taraftan da" en çooook kim köfte yiyecek oyunu "oynarız:)))Yemekten sonra itinayla boylar ölçülür ...Emre hep uzamış olur tabi,baba hep kısalmış olur,ben enine giderim falan filan:) Atraksiyonlu lay lay lom bir gün geçiririz ailecek...

Geçen  hafta ki partimize de bombay fasülyeli salata eşlik etti...Afiyetle tüketildi,beğenildi...Şimdi huzurlarınızda blogcanlarım.

Hepinize mutlu mutlu, güp güzel hafta sonları dilerim vee tarife geçerimmm:)


Bombay fasülyeli salata için,

Malzemeler:

1 kase haşlanmış bombay fasülyesi
3 adet közlenmiş biber
10 adet salatalık turşusu
1/3 demet dereotu
1/3 demet maydanoz
1 sap yeşil soğan
1 adet havuç
1/2 adet kırmızı soğan
1/2 limonun suyu
zeytinyağı
sirke
tuz

Yapılışı:

Bütün malzemeleri ince ince kıyıp geniş bir salata kasesine alıyoruz.
Haşlanmış bombay fasülyelerini de ilave ediyoruz.zeytinyağı,limon suyu,sirke ve tuzumuzu da atıp harmanlayıp servise hazır hale getiriyoruz.

AFİYET OLSUN.


12 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Zeynebim öncelikle kutluyorum tatlım dergi yazarlığın için:)
yolun açık olsun,başarıların artarak devam etsin tatlım:)
bombay fasulyesini çok severek yiyoruz bizde fakat o nasıl bir sunum olmuş canımın içi:)enfes enfes.
Ellerine emeklerine sağlık.
öperim seni, mutlu hafta sonları dilerim canım...

Unknown dedi ki...

Yerim senn bombay fasülyeni...eee köftenin yanınada yakışır ama.:)))
Nefiss görünüyor canıııııım.
Ellerine sağlık.
Oğluşunada afiyet olsun.

sevil şahin dedi ki...

ay ay demek her köfte yediğinde boyu büyüyor hahaha canımsın ya valla takdir ediyorum harika bir annesin sen
biz seni boşuna sevmiyoruz güzel yüzlüm :)
canım benim salatan enfes olmuş ellerine sağlık hepinize afiyet bal olsun
bu arada tekrar tebrik ederim seni artık bir imzalı foto isterim ismime özel :)

mutfagabuyrun dedi ki...

salata çok güzel görnüyor canım.ellerine sağlık.hayırlı cuamalr diliyorum.

YeMeK vAkTi dedi ki...

eeee neden hep enine giden bis oluyoruz anladığım zaman bu işi çözmüş oliciğim sanırım:)Ellerine sağlık bombay fasülye:)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ben bir şeyler kaçırmışım anlaşılan dergi yazarlığı falan ....Salata nefis afiyet bal şeker olsun kuzucuğa . miskokulusundan öptüm sevgiler...

durutarifler dedi ki...

Bayılırım zaten piyaza. Bu daha da lezzetli görünüyor.
Ellerine sağlık
İyi hafta sonları

Unknown dedi ki...

Piyazın harika görünüyor. Ben anlamam bombay falan. Bildiğim bir ayşe kadın bir de tombak mıydı neydi.Oğluna uyguladığın taktiği ben de kızlarıma uyguluyorum bazen. Anne olmak böyle birşey ellerin dert görmesin. sevgilerimle...

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Demek sen enine büyüyorsun ha :)Anne yüreği işte feda ediyor kendini, yok ne alakası var !

~Hülya~ dedi ki...

Bloguma bıraktığın o sıcak yorum için çok teşekkürler. Bende bu sayede seninkini keşfetmiş oldum :) Daha sık yorumlaşmak üzere :))) Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Emreye sevgiler,
Sana basarılar zeynepcigim..
Ellerine saglık.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Merhaba
Hintlilere ait bu fasulye herhal Zeynep?İlginçmiş ki ben meksika fasulyesini bile bu sene yeni tatmış biri olarak bunu da bir ara denerim herhal:-)
ellerine sağlık bilgilendirmen için de ayrı teşekkürler.