27 Nisan 2010 Salı

Mantar Salatası

Mantar Seviyorsanız eğer bu salataya bayılacaksınız :)


 
Salata için Ölçü vermiyorum orantı tamamen zevkinize kalmış,

MALZEMELER:

1 kavanoz mantar
Maydanoz
dereotu
yeşil soğan
mısır
közlenmiş biber
salatalık turşusu
çarliston biber
tuz
limon suyu
zeytinyağı
isteğe göre nar ekşisi

YAPILIŞI

Yıkanması gerekenleri yıkayıp,malzemeleri ince ince kıyıp geniş bir kasede iyice harmanlıyoruz. Mantarları da ilave edip zeytinyağı,tuz ve limon suyumuzu da ilave edip karışırıp servise hazır hale getiriyoruz.

AFİYET ,BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

 



33 yorum:

Ayşegül dedi ki...

hayırlısı olsun canımmm.Allah tamamına erdirsin..aşkları mutlulukları daim olsun inşallah...
salatada çok şık valla ,ellerine sağlık...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Hayırlı olsun,Allah tamamına erdirsin.Salatada süper,ellerine sağlık,sevgilerrrrrrr...Öptüm...

Unknown dedi ki...

Zeynebim canım Rabbim hayırlısıyla
tamamına erdirsin inşallah.Kız kar
deşine ve nişanlısına huzurlu,mutlu
luk ve aşk dolu harika bir ömür di
lerim:))Salatan süper tatlım elleri
ne sağlık kocaman kocaman öperim...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

hayırlı olur inşallah
rabbim tmamaına erdirsin hayırlısıyla

ellerinize sağlık

Atike Momini Ziya dedi ki...

heyecanını paylaştım adeta:) Allah her iki cihan saadetini yaşatsın ia böcüklere :))
salatana da diyecek yok valla, yok yok salatası olmuş maşallah...ellerine sağlık canm benm.. öpüyorum güzel yanaklarından....

kalpkurabiye dedi ki...

canımmm hayırlı olsunn allah tamanına erdirsin inşallahh....:) çok sevindim kardeşin için:)
bu arada bugünü bloglar arası mantar günü ilan ediyorumm:))

Canan dedi ki...

Çok sevindim Zeynep'cim. Allah tamamına erdirsin. Bir mür mutlu olsunlar inşalaaaaaah.

Yerime tebrik et kardeşini. Darısı benim kardeşlerimin başına:)

Çok öptüm fıstığım,
Canan

Canan dedi ki...

Aşkım salatan nefis olmuşşş.

Hamarat hatunum...

Miniklerimle mutfakta ..! dedi ki...

Allah tamamini erdirsin ins,hayirli etsin.Salata cok saglikli olmus,denemek isterim...Aeol...

Damak Tadı dedi ki...

Canım benim hayırlı olsun..Mutlulukları bir ömür sürsün..Şu anda sanki yüzündeki o mutluluğu görür gibi olup, tebessüm ettim..)Çok tatlısın sen çokkkk..


Salatan ise enfes olmuş ttlım,ellerine sağlık..Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun rabbim hayrlısı ile tamamını erdirsin aşk böcüklerine:))

Ellerine sağlık salata nefis:)

Unknown dedi ki...

Zeynepçim erkek kardeşimin düğününde o kdar ağladım ki herkes yanıma gelip bir şey mi oldu diye sormuştu.Oysa ben benden 10 yaş küçük olan kardeşimi oğlumu evlendiriyormuş hissi ile mutluluktan içim katılarak izlemiştim.Bİlirim insanın ne hissettiğini Allah uzun ve mutlu bir birliktelik nasip etsin evleri bolluk ve huzurla kalpleri aşkla dolu olsun inşallah
Salata da müthiş ellerine sağlık fiyonkum benim

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Zeynepcim ne kadar gururlanıp duygulanıyor insan değil mi kardeşini böyle bir günde görürken. ben de kardeşimin nişanında çok duygulanmıştım, şimdi haziranda nikah var, bakalım neler hissedeceğim. Allah kardeşine bu güzel yolda mutluluklar versin, umarım buldugu bay dogru hep dogru hep dürüst kalsın. sevgiler canım.kahveye de gelcem ama bu haftasonu nasılsa beraberiz sonraya kalsın dedim. öptüm cicim

aydilber dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun tmamına erdirsin ...çok hoş bir duygudur bu bilirim..

nükhet dedi ki...

hayırlı olsun canım ,,allah bir yastıkta kocatsın....(darısı başımıza ,benim kız kardeşime yani :))
salatan da harika görünüyor...mmmm

İnci Yemek dedi ki...

Zeynebim bu habere çok sevindim
canım:)Allah tamamına erdirsin hayırlı uğurlu olsun her iki tarafada işallah canım:))darısı da
oğlum başta olmak üzere:))bütün bekarlara olsun:))
salata muhteşem görünüyor tatlım ellerine sağlık:)biz ailece mantar salatasını çok seviyoruz.Senin daha önce yazdığın tavsiyeni yani çiğ mantar salatanı hazırladım çok çok beğendik onuda yakında yayımlayacağım :))çok teşekkürler
tavsiyene canım.çok öpüyorum...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Zeynepciğim yayınladığın anda görmeme rağmen gecenin bu saatinde yorum yazıyorum. Hayırsız arkadaş işte:)))Kardeşine mutluluklar diliyorum Allah tamamına erdirsin. Senide çok öpüyorum.Ben seni gülen yüzünle biliyorum ağlama bunlar mutlu günler. Salatana sunuma söz yok tabikii.Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

canım ablacıgım senı çok sevıyorum yazını okurken gözyaşlarımı tutamadım. sen benım canımsın herseyımsın. burdakı tum blogcu ablalara da cok tsk ederım hepınızın yorumlarını okudum tum bekarların basına dıyıp nişanımda canım ablam, benım ablamın yapmış olduğu kek tarifini sabırsızlıkla beklıyoruz. damat tarafı ve bizim taraf bayıldı kek'e TABIKI bızde :) P.S I love you

Unknown dedi ki...

mutluluklar diliyorum kardeşine.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Çok sevindim Zeynep'cim, tebrik ediyorum.. Allah tamamına erdirsin inşallah.. Bir de darısı başıma :)Salatan da çok hafif ve leziz, ellerine sağlık..

Mimosa Café dedi ki...

canım hayırlı uğurlu olsun kardeşine :) mutlu mesut olsunla inşallah. salatan harika. çoook öpüyorum seni!!

sarımutfak-hande dedi ki...

canım kardeşini tebrik ederim ömür boyu mutlu olurlar inşallah
mantar salatasınıda çok severim biliyorsun harika olmuş ellerine sağlık
koskocam öptüm seni

Aysultan... dedi ki...

Hayırlı olsun canımıniçi:)
inşallah hep aşk dolu olurlar içlerinde ki aşk hiç bitmez :)
salata da nefis olmuş ellerine sağlık kardeşceğinizine kocaman mutluluklar diliyorum öe öpüyorum seni:))

Gönülünce dedi ki...

Aşk böcüklerine mutluluklar dilerim...Ömürlerinin sonlarına dek kalpleri pır pır mutlulukla atar...Her şey gönüllerince olsun...

Ahh ablalar böyle işte hep güzel mamalar yapar kardeşlerine...Sen yaparsında güzel olmazmı hiç...Bayıldımmm misler gibi olmuş arkadaşım...Ellerine sağlık canım...
Sıcacıkkk sevgilerrr...

Saglıklımutfak dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah arkadaşım . eline sağlık bu salataya bayılırım. sevgiler

GIA dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın:) Ben de tebriklerimi iletirim, uzun ve sağlıklı bir ömür boyunca beraber mutlu olsunlar inşallah..
Hepimiz öyle olalım...

Narince dedi ki...

Kardeşin mutlu huzurlu bir yuva kursun Zeynep'çiğim.Hayırlı uğurlu olsun.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Böcüklere hayırlı uzun birliktelik diliyorum. Rabbim huzurlarını ve aşklarını daim kılsın.
Hayırlı olsun darısı loliyle lulunun başına olsun tez zamanda:)

Bu salatadan bana da yapmıştınnn:) Ellerine sağlık lokumum.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Ooo hayırlı uğurlu olsun,Rabbim tamamına erdirsin inşALlah!
Sizide ne güzle sevindirmiş hep böyel sevinçle hayrla olsun inşALlah!
Ellerine sağlık doldurmuşsun güzle bir sürü lezzeti tabi ölçü veremessin çünkü bu tarz karışımlarda elin hep ayarı kaçar biraz daha biraz daha diye:)

pelince dedi ki...

Zeynepcim kızkardeşine mutluluklar diliyorum.Allah tamamına erdirsin inşallah...
Kız kardeşinde senin gibidir eminim,enişteler çok şanslı çok...
salata içinde afiyet olsun hayatım...

öpücükler yolluyorum..

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım benim allah tamamına erdirsin. Daha nice mutlulukları olsun inşallah. Bize de buradan anlatırsın inşallah.
Çok öpüyorum seni canım
sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Hayırlı olsun,Rabbim tamamına erdirsin,mutlulukları daim olsun...

Salata nefis görünüyor,ellerine sağlık...


sevgiler...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Salata ne güzel görünüyor..sağlık deposu aynı zamanda.