11 Nisan 2010 Pazar

Blog Ödülleri 2010

http://2010.blogodulleri.com/ da zeyneple.blogspot olarak yemek blogları kategorisinde yarışıyoruz...

oy vermek isterseniz eğer , bu sayfaya girip kayıt yaptırdıktan sonra zeyneple.blogspotu bulup kıymetli oyunuzu veriyorsunuzzz:)))

Bloğumu ve beni yanlız bırakmayıp desteklediğiniz için sonsuz teşekkürler:)

Oy verme işlemi 30 nisana kadar sürecektir. Katılan bütün arkadaşlarıma da bol şanslar dilerim.

Sevgi Dolu Öpücükler

Zeyneple çikolata tadında günler:)))

14 yorum:

C3Moi dedi ki...

umarım kazanırsınız.

Rakunt ideas dedi ki...

Hadi hayırlısı olsun canım :))Bol şans

Unknown dedi ki...

Tatlım kıymadlım bol şans dilerim kocaman öpüyorum:))

İnci Yemek dedi ki...

zeynebim işallah kazanırsın canım:)
mutlu bir hafta diliyorum .
çok öptüm...

Mimosa Café dedi ki...

tatlım bol şans diliyorum! öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

canım bol şanslar dilerimm:) şans seninle olsun:))

Gönülünce dedi ki...

Arkadaşım sana bolll şanslar dilerim...Her şey gönlünce olsun...
Sıcacıkkk sevgilerrr...

Aysultan... dedi ki...

Herkese bol şans canım :)
hayırlısı olsun ;)

Sevil Şahin dedi ki...

başarılar tatlım..

leyya dedi ki...

tatlım sana bol şans diliyorum. o tatlı emreye bi kız kardeş fena olmaz sankim haa:))

sevimin sayfasi dedi ki...

bol sanslar dilerim canim
kocaman öpüyorum

Unknown dedi ki...

Canım kazanman dileğiyle çok öpüyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Tüm puanlar sana Zeynep'ciğim..Bol şanslar tatlım..))

Unknown dedi ki...

Zeynepçim canım arkadaşım gülen yüzlü gülen yüzlü esmer kız bol şanslar