1 Şubat 2010 Pazartesi

KRC MARİFETLİ SET ETKİNLİĞİ VE GÜZEL BİR GÜN:)

Pazar günü KRC' nin Marifetli Set etkinliğine katılarak dolu dolu, güzel mi güzel bir gün geçirdim.

Değerli Şefimiz Serkan Bozkurt' la beraber marifetli setlerimizle birbirinden güzel yemekler hazırladık ve afiyetle de yedik:)))

25 Dakika da 4 çeşit harika yemekler çıkardık ortaya .

Yemeklerimiz sebze çorbası, cacık soslu makarna,tavuklu mantar dolması vee bahçe usulü kuzuydu. Acayip nefis oldular inanın. bayıla bayıla yedik:))))

Herkese tavsiye ederim hakikaten marifetli bir set:))) Zamandan büyük tasarruf ve mutfakta harikalar yaratacaksınız. Kullanınca Zeynep demişti diyeceksiniz:)))))))

Birbirinden kıymetli ve becerikli blogcu arkadaşlarla da tanışmak benim için ayrıca büyük bir keyif ve heyecan oldu.



Sevgili çoook hünerli Müge'ye ve KRC yönetimine sonsuz teşekkürler ederim.Harika ve unutulmaz bir gün geçirdim. Kıymetli hediyeniz marifetli set içinde ayrıca teşekkür ederim.

 
SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER:)



18 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

seninle böyle harika bir gün geçirmekkkkkk çok güzeldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

seni seviyorum lokumum :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Zeynep'cim sizin adınıza çok sevindim, ellerinize sağlık, afiyetler olsun canım.. Sevgiler..

İnci Yemek dedi ki...

Zeynebim sizi çok kıskandım ya :))
ne kadar güzel eğlenmişsiniz müge hanımada söyledim bir daha sefere beni de çağırın diye:))ben çok severim böyle etkinlikleri..
hediyelerinizi güle güle iyi günlerde kullanın canım:)emremide kenardan köşeden gördüm:))çok öpüyorum ikinizi de canım..

karamel mutfak dedi ki...

eminim guzel bir gun olmustur .setinizde iyi gunler de kullanman dilegiyle

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Harika bir etkinlikte harikaaa yemekler yapmış ve tadına bakmışsınız...Özenmedim dersem yalan olur ama ben sizlerden uzaktayımmm...Tencerelerini iyi günlerde kullan canım...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

kalpkurabiye dedi ki...

iyi günlerde kullan zeynebimm kıskandım amaa:(( :)) güzel yemekler pişirde al benim gönlümü:))

sarımutfak-hande dedi ki...

resimleri gördüm bayıldım bayıldım ve ayrıca kıskandım ,gelemediğim için üzüldüm ama sağlık olsun ne yapalım.eğlenmenize sevindim resimler harika hayatım hediyenide güle güle kullan
öptüm
ı love you

Sevil Şahin dedi ki...

zeynepcim senle tanışıp yan yana yemek pişirmek harika idi
seni bizzat tanımak harika idi
canım benim yazılarında yazdığın kadar şirin ve çok tatlısın
seni ogluşunu kocaman öptüm..
inş. başka bir etkinlikte beraber olabilmek ümidiyle..

Kendimce dedi ki...

oohh valla biz çalışalım Zeynep Hanım gezsin bakalım.Şaka bir yana güzel bir gün olduğuna eminim ellerinize sağlık afiyetler olsun setini de güle güle kullan kocaman öptüm

Narince dedi ki...

Oh ne güzel etkinlik etkinlik geziyorsun.

İnci Yemek dedi ki...

zeynebim seni sobeledim:)) bir sayfama bak istersen.öpüyorum canım..

sevimin sayfasi dedi ki...

canim güzel yorumunu okuyup hemen sana kostum, beni ne kadar sevindirdin o güzel yorumunla, bende sizin resimlere hayran hayran bakiyordum, cok güzel bir etkinlik olmus, gine cok seker cikmisin
hediyelerinide güle güle kullan canim
kocaman öpüyorum

pelince dedi ki...

Harika bir gün olduğu belli,diğer bloglarda da okudum detaylı... afiyetler olsun :)

sevgiler yolluyorum...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Tatlım yüzündeki o nefis gülümsemeyle yine seni görmek çoooook güzeldi. Özellile oğluşuna ve eşinin gösterdiği sabıra hayran kaldım.
Maşallah inanılmaz tatlı hertarafı ısırılası bir oğlun var. Benim oğluşum çok sevdi. Çok ta güzel oynadılar. Yine görüşelim yşne buluşturalım oğlumuzları

Çok öpüyorum canım
sevgilerimle

Müge Hüner dedi ki...

Zeynepçiğim;
Seni tanıdığım için bende çok mutluyum.
Hele o gülüşün yokmu, bayıldım !!
İnsanın içini ısıtıyor.
Başka ortamlarda her zaman görüşmek dileğiyle.
Çok öperim.

Saglıklımutfak dedi ki...

zeynepciğim güzel yorumun için teşekküre derim marifetli setini güle güle kullan canım

Aysultan... dedi ki...

nEŞEN DAİM OLSUN CANIM:))

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ne kadar şanslısınız istanbulda olmak lazımdi :) sevgiler bende beklerim bloğuma...