4 Haziran 2015 Perşembe

Mc Donald's ın Sırrı Kalitesinde



 

"Mc Donald's Kalitesinin Sırrı" kampanyasında Geçen Hafta Mc Donald's ekibi ile birlikte İzmir Pınar Et Tesisini ziyarete gittik. Günler öncesinden beni bir heyecan aldı tabi.



Bizim evde pazar günleri çocukların şımarma günüdür.
Parka mı gitsek ,film mi izlesek yoksa kitapçıya gidip bir sürü kitap mı alsak sonraaaaa mc Donald'sa gidip hamburger keyfi mi yapsak vs. vs. planlar yapılır harıl harıl:)

Tahmin edersiniz ki ailecek yediğimiz içtiğimiz şeyler konu olunca daha da sevindim bu davete. Ben önyargılı değildim zaten.Kalitesinden şüphem yoktu.

Sadece gördüklerim ve dinlediklerim karşısında daha fazla etkilenmeme vesile oldu bu gezi. Elbette günde 3 öğün yiyin demiyorum kimseye:) Ama arada bir hiç korkmadan ailecek bu harika lezzetlerin keyfini çıkarın diyorum,imzamı da atıyorum.Biz öyle yapıyoruz en azından:))




Mesela ;
Mc Donald's etlerinin helal olduğunu,
Helal kesim sertifikalarının restoranlarında bulunduğunu,
Etlerinin Pınar Et'ten temin edilen saf dana etine hiç bir katlı maddesi eklenmeden hazırlanan köftelerden yapıldığını,
Bir köftenin tepsiye gelene kadar 1200 'e yakın konrol noktasından geçtiğini,
Yerli üreticiler ile çalışıldığını,
1986 yılından beri Türkiye'de faaliyet gösterdiğini,
Kalite anlayışının temelinde gıda güvenliğinin yattığını,
Patateslerinin Türkiye'de doğal yollarla yetiştirilip ,üretim tesislerinde standartlara uygun olarak soyulup dilimlendiğini,
Patateslerin kanola yağı ile pişirilip tuz serpildiğini,
825 milyon adet köftenin yan yana dizildiğinde ekvator çizgisini iki kez dolandığını uzmanlardan hoş sohbet eşliğinde dinlemek benim için oldukça keyifli bir süreçti.

Gerçekten on numara bir organizasyonla ağırlandık. Kapımızdan alınıp yine evimizin kapısına kadar bırakıldık.Tüm katılımcılarla tek tek ilgilendiler sağolsunlar. Her zaman söylerim doğru ajans çok önemli diye. MPR İletişim danışmanlığı da bu işi gerçekten iyi biliyor. Melike Hanım'a buradan yine koca bir teşekkür ederim:)

Bu keyifli günü THY yollarının bitmeyen rötarları vs. bile bozamadı :) Çok şükür keyifle gittik keyifle geldik :)

Emeği geçen herkese sonsuz teşekkür ederim .



Emre'min de koca gün içi gitti tabi :) Sünger Bob'da ki yengeç burger kasabası gibi bir yere mi gideceğim acaba diye oldukça merak etmiş:)) Bütün gün arayıp durdu beni:)))
Eğer bir gün öyle bir yere gidecek olursam onsuz asla gitmeyeceğime dair de koca bir söz aldı benden:))



Sevgi Dolu Öpücükler Herkese...


Hiç yorum yok: