26 Haziran 2015 Cuma

Karaca İle Sofra Eğitimi

 
Geçen Haftalarda Sevgili Ayşenur Hanım'ın daveti ile Karaca Sofra Eğitimi Davetine katıldım.
Bu tarz etkinlikleri oldum olası çok sevmişimdir.
Davetiyeyi görünce tam benlik bir etkinlik dedim hemen :)
 
 
Birbirinden kıymetli blog yazarları dostlarım ile şen kahkahalar eşliğinde oldukça keyifli dakikalar geçirdik.
 
Tabağın,çatalın tarihine inip ,görgü kurallarından çıkıp , sofra düzeniyle bu keyifli eğitimi bitirdik.
 
 
 
 
Bu fotoğraflar da günü özetliyor aslında :)
 
 
 
 
Şık ve özenli sofraları hep çok sevmişimdir.  http://www.krcshop.com/ da bizim işleri kolaylaştırmamız için elinden geleni yapmış.
 
Herşey öyle zevkli öyle klas ki herhangi bir takımı gözünüz kapalı bile alsanız çok zarif bir masa hazırlayabilirsiniz :)
 
Bardaklar ,çatal bıçak takımları vs. on numara . Muhakak inceleyin derim.
 
Mesela bu fotoğraftaki bardaklarda aklım kaldı benim :)
 
 
 
 
Ayrıca Karaca http://www.seninsofran.com/ da harika bir site hazırlamış.
 
Birbirinden harika sofraları videolu şekilde izlemeniz mümkün ... Önce siteye sonra da en yakın KRC mağazasına gideceksiniz benden söylemesi :)
 
 
Evinizden ,Sofralarınızdan misafirlerinizin hiç eksik olmamasını dilerim ...
 
Sevgi Dolu Öpücükler herkese :)
 

1 yorum:

nursevincelezzetler-yemektarifleri dedi ki...

emeklerine sağlık canım. Orada seni görmek ayrı güzeldi. Eğitim için bence karacaya teşekkür ediyorum