11 Haziran 2015 Perşembe

Balık Salatası

 
Zaman su gibi akıp gidiyor...
 
Nasıl olacak ,nasıl okula gidecek,nasıl ayrılacağız,ağlar mı,özler mi,acıkır mı ,susar mı, biri bişey yapar mı? derkennnnn koskoca ikinci sınıfı yarın bitiriyoruz çok şükür :)
 
Ben hala inanamıyorum tabi Emre'min  2.sınıfı bitireceğine.  Zaman ne kadar da çabuk geçti böyle.
 
Aramızda kalsın ama  hala okul bahçesine bıraktığım zaman onu ,içimde bir sızı oluyor:) Özlüyorum bütün gün keratayı :))) Bahçeye girmeden önce bana son bir el sallayışı var ki hemen kaçıveriyorum oradan :) Her gün mü yaşar insan aynı duyguyu? evet her gün yaşıyorum inanın...
Akşam olsa da çabucak alsam yavrumu diyorum hala...
 
Geçen senenin aksine daha az hastalandık bu sene. Okulunu,öğretmenini ,arkadaşlarını çok seven, özgüvenli,daha güçlü,daha saygılı,daha kibar,daha sakin,daha uyumlu bir çocuk vardı bu yıl karşımda:) Öyle gurur dolu anlar yaşatıyor ki bana ,nasıl teşekkür etsem bilemiyorum bazen ona...
 
Büyüdükçe daha mı lokum oluyor bu kuzular yoksa bana mı öyle geliyor çözemedim henüz:) Artık beraber daha hoş vakit geçiriyoruz. Alışverişte ,sinemada vs. daha çok eğleniyoruz . Ders çalışırken bir anda espiriler yapıp gülebiliyoruz kahkahalarla :) Birbirimize kitap tavsiyelerinde bulunuyoruz vs. Oldukça keyifli bir dönemdeyiz anlayacağınız:)
 
Arda'cım ise hala 2 yaş sendromundan çıkmamakta inat ediyor :)) Biz de onu arada bir babasıyla başbaşa bırakıp Emre'm le kaçıveriyoruz gezmelere:))
 
Her geçen gün onlarla biraz daha büyüyorum ve en önemlisi de onlara baktıkça şükrediyorum... İşte bizde son durumlar böyle sevgili dostlarım... Yarın da karnemizi alıp doğru tatileee :) 
 
Elbette sizi de tarifsiz bırakacak değilim:) Durmak yok ,yola devam :)))
 
Balık sofralarınıza renk katacak oldukça pratik bir tarif hazırladım bugün sizlere.
 
Ben palamut kullanmıştım ama siz somon, ton balığı vs. dilediğiniz balık çeşidini kullanabilirsiniz. Limon dilimleri üzerinde oldukça havalı durdu bizim masamızda. Tavsiye ederim bu görüntü herkesin karnını doyuracak :)
 
 
 
 
Salatamız İçin,
 
Malzemeler:
 
Kızarmış Palamut veya dilediğiniz bir parça balık
Roka
Yeşilsoğan
Dereotu
Maydanoz
mısır
Salatalık Turşusu
Mor Soğan
 
Sos İçin,
 
Limon
Nar ekşisi
Zeytinyağı
tuz
 
Yapılışı :
 
Bütün salata malzemelerini bir kase içerisine ince ince kesiyoruz.
Kızarmış balığımızı çatal yardımı ile küçük parçalara bölüp salata kasemize ekliyoruz.
Sosumuzu hazırlayıp salata ile harmanlıyoruz.
Bekletmeden servis yapıyoruz.
 
Afiyet Olsun.
 

Hiç yorum yok: