29 Ocak 2015 Perşembe

Soya Soslu Misket Köfte Tarifi

Bugün sizler için Kikkoman  Soya Sosuyla nefiss misket köfteler hazırladım.
Hem çok pratik hem de gerçekten çok lezzetli bir tarif... özellikle de yanına tane tane pirinç pilavı da hazırlarsanız eğer ,günü on numarayla kurtarmış olursunuz :)))
 
Kikkomanlı tarifler yarışmamız da hala devam ediyor , Ay Sonuna kadar siz de Kikkoman soya soslarıyla bir tarif hazırlayıp Eks Mutfakta Japon workshopu ve sürpriz hediyeler kazanma şansı yakalayabilirsiniz :) Detaylar burada ... Çok eğleneceğimiz harika bir gün olacak demedi demeyin :)
 
Sevgi Dolu Öpücükler herkese
 
 
 
Köftemiz İçin,
 
1/2 kg. köftelik kıyma
4 dilim rondoda çekilmiş ekmek
1 adet küçük yumurta
1/2 adet rendelenmiş kuru soğan
bir kaç tutam maydanoz
Tuz, karabiber, kimyon
1 yemek kaşığı Kikkoman soya sosu

Kızartmak için ,Ayçiçek yağı
 
Tüm malzemeyi karıştırıp, iyice yoğuralım.
Üstünü streç filmle kapatıp yarım saat buzdolabında dinlendirelim.
Dinlenen harcımızı misket şeklinde köfteler yapalım.
Ayçiçek yağında kızartalım. 
Sosumuzu hazırlayalım.
 
 
Sosumuz İçin,
 
2 Adet rendelenmiş iri domates
1-2 yemek kaşığı Ayçiçek yağı
1 yemek kaşığı hardal
1 yemek kaşığı Kikkoman soya sosu
2 Diş sarımsak
1 yemek kaşığı acıbiber salçası
 
Sos malzemelerimizi wok tavada 5 dakika kadar pişirelim.
Kızarmış köfteleri de ekleyip bir kaç dakika sosla harmanlayıp ,
Maydanozla süsleyip sıcak sıcak servis yapalım.
 
 
 Afiyet olsun.
 
 
 
 

20 yorum:

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Kofte var dedin koştum geldim.Iyıkı gelmışım.Ellerine sağlık canım..

Güloanne mutfakta dedi ki...

nefis görünüyor.Soya sosununu bazı yemeklerimde kullanmayı çok severim.Çok farklı bir lezzet katıyor.Ellerine sağlık

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım özellikle sosu beni benden aldı....

Sevgiler

hunerlieller dedi ki...

Köfteye geldimmm kaldımıki acaba?Hımm bu sos ile eminim nefis olmuştur.Eline saglık zeynepcimmm.

ilke Çevik dedi ki...

Ellerinize sağlık, orada olup yemek istedim enfes görünüyor =)

mutfagabuyrun dedi ki...

çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Mutfakfelsefem dedi ki...

Fotoğraf dediğin. .. budur. Ne güzel sunmuş. . Ne güzel yapmışsın.. canım çekti. . Eline Sağlık gülüm. .

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık bizim çocuklar bayılırlar.

mutfakvetatlar dedi ki...

Harika bir tarif..izlemeye aldım sizi..Sevgiler...

ARZU'NUN LEZZET ADASI dedi ki...

Soya sosunu bazı yiyeceklerde seviyorum köftede de bu sosu deneyeceğim ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlıkkkk

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Ellerine sağlık sevgili Zeynep…
Afiyetler olsun…
Sevgiler…

birgulunlezzetleri dedi ki...

Bende isterim. Köfteler iştah açıcı. Hala kikkoman bulamadım. Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Ne güzel tarifleriniz var böyle. Ellerinize sağlık. Sizi takibe almamak imkansız.
http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

İnci Çelik dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

merhaba her şey harika görünüyor.en sevdiğim köfte ellerinize sağlık www.okulanneleri.com

Unknown dedi ki...

Zeynepppp , naptın sen ? köfteye asla dayanamammm ... harika , denemeliyim bu sosu ...

nergis mevsimi dedi ki...

Ben de bu misket köfteleri soya kıyması ile yapıyorum.İlk bakışta sizinkilerde öyle sandım nedense :) Elinize sağlık, sevgiler.

Filiz Çatalkaya Orhan dedi ki...

Zeynepcim harika gözüküyor.. Ellerine sağlık...

misket köfte tarifi dedi ki...

süper tarif olmuş tam misket köftelik