5 Ocak 2015 Pazartesi

Antep Peynirli Kızarmış Sebzeler

Bugün size nefisss ve bir o kadar da pratik bir tarif vereceğim. Kesinlikle masanızın gözdesi olacak :) Bir yiyen bir daha yemek isteyecek :) Zeynep söylemişti dersiniz:))) Ben patlıcan ve kabak kullandım , siz olayı büyütüp havuç biber vs. ile kaçak katlarda çıkabilirsiniz :)))
 
Hepinizi öpüyorummm ve günün tarifine geçiyorum :)
 
 
Malzemeler:
 
2 adet Patlıcan
2 adet Kabak
Muratbey Antep Peyniri
 
Kızartmak için , Ayçiçek Yağı
 
Sos İçin;
 
2 adet Domates
1 yemek kaşığı Sirke
1 adet Kesmeşeker
3 diş sarımsak
1 kaşık Ayçiçek yağı
 
Yapılışı:
 
Küçük bir tencereye domatesleri ve sarımsakları rendeleyelim. Kesme şekeri ve Ayçiçek yağını da ekleyip, karıştırıp domates sosumuzu 3-5 dakika kadar pişirelim.
 
Patlıcanları ve Kabakları yıkayıp, dilim dilim kesip kızgın yağda kızartalım.
Fazla yağını çekmesi için havlu kağıt üzerinde bekletelim.
 
Muratbey Antep peynirleri yağsız teflon tavada kızartalım.
 
Servis tabağımıza bir dilim kabak üzerine bir dilim patlıcan ve patlıcanın üzerine de kızarmış antep peynirimizi koyalım. Peynirin üzerine kabak ve patlıcan koyup en üste domates sosumuzu gezdirelim.
 
Bütün malzemeler bitene dek resimdeki gibi aynı işlemi tamamlayalım.
 
Soğutmadan servis yapalım
 
Afiyet Olsun
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Görüntü güzel albenili,tadı zaten güzeldir..Eline sağlık Zeynep'cim...

Unknown dedi ki...

ben küçükken antep peynirini sadece ekmekle bile yerdim.o kadar çok severim.ellerine sağlık.