11 Eylül 2014 Perşembe

Haşlanmış Tavuk Budu

Bloğunu nasıl tarif edersin diye sorsanız , her yaşa uygun ve pratik derim sanırım :) 
 
Tam 10 sene oluyor aşkitomla evleneli...İşten gelirdim ya makarna ya köfte ,patates ya da tost gibi şeyler yerdik ilk zamanlar:) Garibim ses çıkarmazdı :) Hem zamanım yoktu pişirmeye hem de doğru düzgün yemek yapmayı bilmezdim açıkçası: ) Ta ki Emre olana kadar :) Emre oldu hayatım değişti:))) Hamileliğimin 3. ayı gibi mutfağa girdim ve bir daha da çıkamadım :) Bu yüzden tariflerimi verirken benim gibi garibanları düşünerek veriyorum çoğu zaman:))
 
Aşağıdaki tarifte bademcikleri şişmiş ,nezle olmuş ve  ay ne pişirsem de yesem diyenlere gelsin bugün:))
 
Sevgi dolu öpücükler herkese
 
 
Malzemeler:
 
Dilediğiniz sayıda,
 
Tavuk budu
Patates
Havuç
Kuru Soğan veya Arpacık Soğanı
Su
Tuz
Karabiber
 
Yapılışı:
 
Tavuk butlarımızı yıkayıp tencereye alıyoruz.
Üzerine göz kararı su ekleyip haşlanmaya bırakıyoruz.
Haşlanmasına yakın iri iri doğradığımız patateslerimizi ve havuçlarımızı ve bütün olarak eklediğimiz soğanı (kabukları soyulmuş) da ekleyip tuz ilave edip pişiriyoruz.
 
Karabiber serpiştirip sıcak sıcak servis yapıyoruz .
 

2 yorum:

nursevincelezzetler-yemek tarifleri dedi ki...

afiyet bal şifa olsun. Ellerine sağlık. Çalışan hanımlara kolaylık olduğu kadar bizlerinde tercihi..

gülmutfagim dedi ki...

Bende kendimi hissetmedigimde en kolay tavuk haslama yada et haslama yaparim.Şahane resimlemişsin cok iştsh açıcı gorunuyor ellerine saglik