6 Aralık 2013 Cuma

Domates Soslu Makarna

 
Makarna hangi kılığa girerse girsin  bizim evde baş tacı edilir. Acayip severiz.
Aşağıdaki makarna tarifi de çarşı pazardan gelmişsek, yiyecek bir şey yoksa evde,dışarıdan da yemek istemiyorsak hemen şipşak yapılır bizim evde:) Hiç düşünmem ne yapsam diye, acil durum butonumuzdur kendisi :)Yanına da yoğurt oh mis:)))
 
Hepinizi seviyorum ,öpüyorum veee musmutlu hafta sonları diliyorum.
 
Buyurun tarifimize,
 
 
Malzemeler:
 
1 paket makarna
4 Adet domates
3 adet çarliston veya sivri biber
1 adet kesme şeker
Ayçiçek yağı
tuz
 
Yapılışı:
 
Makarnayı paketin arkasındaki tarife göre tuzlu suda haşlayıp süzelim.
Bir kaç kaşık sıvıyağda hafifçe çevirip servis kasesine alalım.
 
Sos tenceresine bir kaşık yağ koyup biberleri soteleyerek hafifçe kızartalım.
Domateslerin kabuklarını soyup küp küp doğrayıp biberlerin üzerine ilave edelim.
Kesme şekeri ve tuzu da ekleyip domatesler yumuşayıncaya dek pişirelim.
 
Makarnamızın üzerine pişen sosumuzdan gezdirip sıcak servis yapalım.
 
Afiyet Olsun :)
 
 
 

4 yorum:

Asyadan Esintiler dedi ki...

ellerine sağlık canım.

*mehtap dedi ki...

hiç hayır demeyeceğim tek yemek...

Limon çiçekleri dedi ki...

Her türlüsüne varım:)

gonullehertelden.blogspot.com dedi ki...

Merhaba.Makarnayı üç öğün yiyebilirim.Bayıllldım.Şimdi hemen yapıyorum.Saat olmuş 23.00 ama olsun battı balık misali:))