14 Mayıs 2013 Salı

Havuçlu Ispanak Salatası

Canım canım blogcanlarımmm

Keyifler yerindedir inşallah maşallah:) Ben 5 dişlimin peşinde bütün vaktimi emekleyerek geçirmekle meşgulüm:))) Vakit buldukça da pratik birşeyler yapıp bloğa ekleyeceğim diye sevinç çığlıkları atarak günleri geçiriyorum:)))

9,5 aylık olduk çok şükür...Hala bi anne demişliğini duymadım vallahi:))) Gün geçtikçe daha ele avuca gelmeye başladı artık... oyunlar oynayıp karşılıklı kıkırdıyoruz...
En çok abisinden ve abisinin oyuncaklarından keyif alıyor...Tabi abimiz oyuncak konusunda aynı duyguları paylaşmadığı için biraz ortalık karışıyor:)))

Geceleri hala uyanıyoruz:( Oldukça zor oluyor, bazen 2-3 kere kalkıyoruz. Resmen gecenin üçünde oyun oynamaya hazır uyanıyor,uyutana kadar akla karayı seçiyorum...Ama öyle lokum ki sabahleyin gece olan herşeyi unutmuş bir halde güne başlatıyor insanı:)))Klasik müzik dinlemeye ve dans etmeye bayılıyoruzzzz:) O kafa sağa sola öyle bir gidiyor ki anlatılmaz yaşanır yani...Genel olarak tipte olmasa da ruhen anasının oğlu gibi görünüyor:))))

Biz de son durumlar böyle işte blogcanlarım...

Musmutlu bir hafta dileyerek ,hepinizi öpüp ,tarife geçiyorum hemennnn:))


Havuçlu Yoğurtlu Ispanak Salatası İçin,

Malzemeler:

1/2 kg. Ispanak
3 Adet havuç
1 diş sarımsak
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 Kase süzme yoğurt
tuz

Yapılışı:
Ispanağı sirkeli sularla yıkayıp doğruyoruz.1 yemek kaşığı zeytinyağı koyduğumuz tavada kavuruyoruz.
Havucu iri iri rendeleyip aynı şekilde 1 yemek kaşığı zeytinyağında kavuruyoruz.
Geniş bir kasede kavrulmuş havuc ve ıspanağı sarımsaklı yoğurtla karıştırıp servis tabağına alıp bekletmeden afiyetle yiyoruz.

Sevgi Dolu Öpücükler

6 yorum:

Bakır tencerem dedi ki...

Ellerine sağlık zeynepcim sağlıklı ve lezizmi leziz bir salata olmuş.

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık ikisi birbirine çok yakışan bir salata olmuş, ah o bebişlerimiz yokmu bende de var bir şeker aynı o kıvamda insanın oturup yiyesi geliyor onları

bırtutamkekik dedi ki...

:))) yerimm benn o lokumuu..
ne tonntondur şimdi oo...
öpp benim içinn zeynebimm
salatana gelince,tamm benlik..
aldımm kasenin birini,bi ara bırakırım boşunu..:;))
ellerine sağlık kuzu..
öperişm kiii

yasamin ta kendisi dedi ki...

Blogunuzu yeni kesfettim ve hemen takibe aldim:-) Hersey harika.elinize saglik:-)

Unknown dedi ki...

hıııım denemek lazım:)

Unknown dedi ki...

miss olmuş bu salata zeynebim ellerine sağlık canım,
bütün uykular bebişin olsun:9
öpüyorum