28 Şubat 2013 Perşembe

Yoğurtlu Kabak Salatası

İki dişlim öğle uykusuna yaklaşık 10 dakikacık kadar yatıyor...

O 10 dakika benim en özel, en kıymetli dakikalarım oluyor...Yemek falan yaparak geçirmiyorum vallahi:)))
Ya Aylinime  2 laf atıyorum accuk gülüşüyoruz ki genelde öyle oluyor:)))) ya  facebookta pasta börek yapanlara asılıyorum :)))yadaaaa oje sürüyorum:))) bazen de tıpkı şu an olduğum gibi bloğumu boşladığım için utanıp tarif ekliyorum:)))

Vee karşınızda 5 dakikada hazırlayabileceğiniz sağlıklı ve kopkolay bir lezzet:)

Buyurun tarifimize,


Malzemeler:

2 Adet kabak
1 yemek kaşığı zeytinyağı
1 kase MURATBEY süzme yoğurt
1 diş sarımsak
1/2 demet dereotu
2 yemek kaşığı haşlanmış pirinç
ceviz
tuz

Yapılışı:

Kabakları yıkayıp,kabuklarını kazıyarak iri iri rendeliyoruz.
Zeytinyağı koyduğumuz tavaya kabaklarımızı koyup suyunu çekene dek soteliyoruz.Soğumaya alıyoruz.
MURATBEY Süzme yoğurdumuza sarımsağı rendeleyip,ince ince kıydığımız dereotunu ,haşlanmış pirinci ve kabağı ilave ediyoruz.
Tuz ve ceviz de ilave edip karıştırıp bekletmeden servis yapıyoruz.

AFİYET OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

5 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Jet hızıyla geldim:)Hacım napalım başka türlü geçmez bu vakitler ,peçete mi ooo süpermiş.Çok severim kıs kabak salatasını salatadan gidiyorsun diyette değil afiyettesin inşallahhhh :))

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

O iki dişliyi bende koklarım. Öperim. Ellerine sağlık. afiyetler olsun.

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

10 dakikada çok azmış .Allah yardımcın olsun.Ellerine sağlık bebişi öperim

Canan dedi ki...

Çok güzel görünüyor resmini kendi sitem olan www.chat.gen.tr de yayınlasam sorun olurmu acaba ?

İnci Yemek dedi ki...

Bu saalayı ben çok seviyorum zeynebim:)her zaman olduğu gibi enfes sunum hazırlamışsın canımın içi:)şimdi sakız kabağı zamanı bol bol hazırlayıp yemeli sağlıklı sağlıklı.
kuzularımı ve seni sıkıca sarılıp öperim...