19 Kasım 2012 Pazartesi

Hindistan Cevizli Kek

Hayaldi gerçek oldu diye başlamak isterdim ama gerçekti hayal oldu diye başlayacağım:)))

Nereden çıktı derseniz eğer hemen konuya girip ,tarifle bağlayıp ,olayı bitireyim en iyisi:))

Malum doğum yapalı 3,5 ay oldu,aldığım bütün kilolar nasıl olduysa farkında bile olmadan fazlasıyla gitti:))Gerçi hala zayıf değilim ama oldukça sempatiğim:)))Giderim var:)

Sonracıma hafta sonu bir grup blog camiası olarak Sevilimiz'e baby shower yapmak için biraraya geldik... Beni gören "oooo Zeynooo gitmiş kilolar" diyerek havaya soktular beni:))Sağolsunlar:)

Öhöm :) Nasıl verdiğimi size de söylemezsem olmaz elbette ki:)) Meselaaa aşağıdaki kek:) Zamanında canım çekmişti,yapmıştım yemiştim:)) Sonracıma doğumdan sonra canım yine çekti... yapamadım ,yiyemedim:)))Olay tamamen bu mantık üzerine kurulu..Boş bir daire düşünün... içinde ben ve Arda var:)))Daire benim mide oluyor bu arada:))) Aynı yerde dönüp duruyoruz:)))İştahlı Zeynep yerinde duruyor bi sorun yok çok şükür:)) Sorun esas oğlan Arda'nın uyumama durumuyla alakalı tamamen:)) yani zamansızlıkla:)İştah yerinde de ,sadece olaya giremiyorum kısaca:)))  

Sanki ben bu keki yapalı seneler olmuş gibi geliyor ...hatta tarifi bile unuttum:) yapsam şimdi nasıl yapardım diye düşünüp de yazacağım:)) her bir malzeme aldığı kadar olabülürr yani:))Denerseniz siz de öyle yapın:)))






MALZEMELER:
 
3 Adet yumurta

1 su bardağı tozşeker

½ su bardağı oda sıcaklığında süt

1 çay bardağı sıvıyağ

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

3 yemek kaşığı kakao

1 su bardağı hindistan cevizi

1 çay bardağı damla çikolata

Aldığı kadar un



YAPILIŞI:

Yumurtaları ve şekeri mikserle iyice köpük köpük olana dek çırpalım.

Sütü ve sıvıyağı da ilave edip çırpmaya devam edelim.

Kabartma tozunu ,hindistan cevizini,vanilyayı ekleyip karıştıralım.
Çikolatamızı ilave edelim.

Unu yavaş yavaş göz kararı ekleyelim.

Hamurdan bir su bardağı kadar ayırıp ,yağlanmış unlanmış kek kalıbımıza sade hamurumuzu dökelim.
Ayırdığımız hamura kakaoyu karıştırıp gelişi güzel sade hamurumuzun üzerine dökelim.
 
Önceden ısıtılmış 160 derece fırında pişmeye bırakalım.

Afiyet Bal olsun:)

Sevgi Dolu Öpücükler:)



8 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ömürsün sen her yazını okudukça gülüyorum ve senin nasıl anlattığını gözlerimin önüne getiriyorum Arda ne kadar yaramış gördünmü kilolar gitmiş hep olan enerjin daha bir fazlalaşmış vs. ellerine sağlık ne demeli...öptüm mis kokulusundan...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Zeynepcim,ellerine sağlık..Ne güzel anlattmışsın,enerjin süperr...Bebeğini güle güle büyüt..

muhabbetsofrasi dedi ki...

o zaman diyet yapmak isteyenlere, doğum yapmalarını tavsiye mi etsen acaba :D

lezzettabağı dedi ki...

Yazdıkların çok güzel paylaşımlar. bebeğini sağlıkla büyüt Zeynepciğim bloğuna daha sık uğramaya çalışacağım. kilolar seni fazlasıyla ziyade etmiş yani mutlu görünüyotrsun. Güzel paylaşımlarda görüşmek üzrer bloğuna ve sana kocaman sevgiler..keke ben de bakmayım müsaadenle 54 yaş ve sağlıklı bir vücut gerek artık..

Saglıklımutfak dedi ki...

Keklerin sultanı. Okurken gülmekten kırılıyorum ya. Sanki karşımda anlatıyorsun öyle hayal ederek okuyorum ;)Ellerine sağlık muchooo

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Gülen yüzünsolmasın Zeynepcim. İkinci çocuk olsada kilolardan korkmaya gerek yok diyorsun yani. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Gönülünce dedi ki...

Bu neşen bu sempatin hiçççç bitmesin:))...Süpersin ya süper..Bu arada kekin de nefis olmuş ellerine sağlık...
Sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

fotoğrafları gördüğümde çok sevindim ve şaşırdım.aklıma emreden kalan kilolarla dalga geçmen geldi:P
umarım bir daha işahla yapıp yesen bile geri gemez o kilolar..


elllerine sağlık..