13 Şubat 2012 Pazartesi

Komili İle Nefis Yemekler Pişirdik

Geçen haftalarda Sevgili Ebru 'dan aldığım bir davetle EKS 'de  Şef Barış Aytekin eşliğinde Komili  ile nefis lezzetler pişirmeye gittim.


Gerçekten bu güzel akşamın her anı hem hoş, hem de lezzet dolu yaşadım :)

Bu defa partnerim canım canım Gülercim oldu. Beraber güle oynaya,kıkırdayarak hünerlerimizi sergiledik.

Barış Bey'in pozitif enerjisiyle neler pişirdik nelerr...

Nefissss bir Kuru meyveli kuzukulağı salatası  hazırladık .Ben en çok bu salatayı sevdim:)
Sonracıma Keçi peyniri dolgulu közlenmiş kırmızı biber dilimleri , Hünkar Beğendi veee Dondurma eşliğinde karakuş tatlısı hazırladık.



Sonra bizler için hazırlanan bu güzel masa da hoş sohbetler eşliğinde pişirdiklerimizi yiyerek gecemize nokta koyduk.


Sevgili Barış Aytekin'e ,Eks mutfak ve ekibine,Komili'ye ve sevgili Ebru'ya bu güzel gece için tekrar teşekkür ederim.

Sevgi Dolu Öpücükler

2 yorum:

Unknown dedi ki...

seninle zaman nasıl geçiyor insan anlamıyor zaten fıstığım benim

ebru altin dedi ki...

ne güzel keyif dolu bir gün geçirmişsiniz. Sizin adınıza çok sevindim.