19 Aralık 2011 Pazartesi

Yoğurtlu Brokoli Salatası

Share |
Merhabalar blogcanlarım,

Yepyeni bir hafta da yine beraberiz ne güzel değil mi? :) Keyifler de yerindedir inşallah...

Azıcık kaldı,ay sonu İstanbul'da olacağım inşallah,kavuşacağız blogcanlarım:)))Çok özledim valla hepinizi:((
Siz "dön ,dön" dedikçe dört dönüyorum  burda özlemimden :)))

Hatta bugün azıcık hasret gidermek için de facebooka dalınca... ocakta "sözde hafif diri bırakacağım "brokolilerimi üstünüze afiyet bir güzel unutuvermişimmmm:)

Zavallıcıklar fokur fokur kaynayarak bayılmışlar tabi,... hatta hayattan bezip salmışlar kendilerini öyle böyle değil yani:(Sanki yıllar geçmiş üstlerinden:)))

"Olamazzz... ah benim akılsız kafam" diye hayıflanırken birdennn aklıma sevgili Müge'nin  kurtarma operasyonu geliverdi..."Tamam" dedim aslansın Mügecim:)))

Heyecanla şipşak hazırladım iki dakikada...Soğuk soğuk acayip nefissss oldu.Tavsiye ederim,bayılacaksınız:)

Hepinizi öpüyorum ,seviyorummmm veee tarife geçiyorummm


Yoğurtlu brokoli salatası için,

Malzemeler:

1/2 Kg brokoli
4 adet közlenmiş biber
1 çay bardağı mısır
1/2 demet dereotu
1 diş sarımsak
1 kase yoğurt
3 yemek kaşığı mayonez
1 yemek kaşığı hardal
tuz

Yapılışı:
Brokolileri haşlayıp,süzüp soğuk sudan geçiriyoruz.
Brokoliler, ve közlenmiş biberleri salata kasesine küp küp doğruyoruz.
Dereotunu ince ince kıyoruz.Mısırları ilave ediyoruz.
Ayrı bir kasede sarımsaklı yoğurt hazırlayıp,mayonezi,hardalı ve tuzu ilave edip karıştırıyoruz.
Salata harcımızın üzerine döküp ,karıştırıp, sulanmaması için bekletmeden servis yapıyoruz.

AFİYET OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER



15 yorum:

zerrin-misss dedi ki...

misss zeynebim misss.. Daha ne olsun. salarlarsa salsınlar kendilerini :)) Salan brokoli olsun. Gel de görüşelim be zaynebim..

u.aydin dedi ki...

sevdigim ve denedigim bir lezzet harika gorunuyor.ellerine saglik.hayatim.sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

Dön bebeğim dön çaresiz başım ayrılık böyle uzun sürmez ki;=P ellerine kollarına sağlık Much

Aycan dedi ki...

Valla Zeynebim,o kadar güzellerki brokoliler bayılsalarda ayılsalarda denemeyede yemeyede değer:)

Ellerine sağlık canımm.Öptüm.

sevda dedi ki...

nefis bir salata olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

sevil şahin dedi ki...

canım ben dön artık çok özledik seni çok ya temelli gidince biz ne yapıcaz
bence siz gitmeyin hiç oralara
canım benim harika olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
öperim seni

fatosun mutfagından... dedi ki...

minicik minicik nefis,iştah açıcı görünüyorlar..sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Dön artık ,konuş konuş kulaklarını çın çın çınlatıyoruz zeynebim canımın içi:)
salata enfes gözüküyor buradan ellerine sağlık tatlım,listeme aldım.
sarılır öperim seni canım..

Eylemin mutfagı dedi ki...

valla mutfaklarda ve kadınlarda çareler tükenmiyor.ellerine saglık.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellweinw sağlık Zeynep. Sevgiler...

aslı dedi ki...

Sağlıklı, hafif, lezzetli... Bayıldım Zeynep'ciğim, ellerine sağlık:)

~Hülya~ dedi ki...

Nefis olmuş ellerine sağlık

nilay dedi ki...

Olmazmı olmaz mı Nefissss olmuş.
Ellerine sağlık
Sevgiler

Fatih ALHAN dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler :)

Udeh dedi ki...

Ellerine sağlık...

 
Visual Design By Afet