27 Mayıs 2011 Cuma

Nutella ile Lezzetli Kahvaltı Tarifleri

Çarşamba günü Pelin Özbay'ın kıymetli daveti ile MSA'da düzenlenen "Nutella ile Lezzetli Kahvaltı Tarifleri"  etkinliğine katıldım.


Mailin geldiği günden beri çarşamba olsa bir an önce diye sabırsızlıkla bekledim....Konu Nutella  olunca akan sular durur bizim evde...Pek öyle ekmek üstü yemeyiz biz...tarafımızdan itinayla kaşıklanır genelde :))

Emre'm "ekmekli istemiyorum anneeee... ben boş Nutella seviyorummmm" der mesela:))) Baba oğul arasında nutella kavgası çıkmışlığı da vardır hatta:)))



Ah Nutella  ahhh ne güzel şeysin sen öyle:))))Ailecek hayranınız:))) Cep boyun olsun istiyoruz:))))Akışkan kıvamının hastasıyızzzz:)))



Sevgili ortağım Yaseminciğimle Birbirinden nefis lezzetler hazırladık. Uzun zamandır bu kadar çok eğlenmemiştim bunu da belirteyim,Kıkır kıkır kıkırdadık ortağımla:) Acayip keyifli çalıştık.

Sağım solum da sevdiklerimle doluydu zaten...vakit nasıl geçti hiç anlamadım...

MSA' da yapılan etkinlikleri kesinlikle tadı bir başka güzel oluyor.Her defasında pozitif enerjimle mutlu mutlu ayrılıyorum oradan...


Neler yaptınız diye sorarsanız eğer....Nutella'lı Pita Ekmeği,Nutella'lı poğaça ve Nutella'lı açma yaptık:)

Ayyy hangi birini anlatsam ki Nutella başlı başına müthiş bir lezzet malum...kendimizden geçe geçe yedik valla...Herkesin surat ifadesi aynıydı diyebilirim. 

Sağım ,solum, önüm, arkam mutlu mutlu yüzlerle doluydu:))))


Çok keyifli ve çooook tatlı bir organizasyon oldu...


Kıymetli davetleri için Pelin Hanım'a, Nutella'nın Grup Marka Müdürü Emre Bey'e,Kıymetli Şefimiz Erdal Yaman'a ve MSA 'ya sonsuz teşekkürler ederim.



Not: Resimler için de sevgili ortağım Yasemin'e ve Aylinim'e teşekkürü bir borç bilirim:)))))

Herkese NUTELLA tadında mutlu mutlu hafta sonları dilerim.

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER


7 yorum:

Unknown dedi ki...

süpersiniz canım her zamanki gibi:)))bu sefer nutella bizim evdede çoooook tüketilir ekmeksiz:)))
sevgiler

Gülcan dedi ki...

ben ve oğlum kaşık kaşık yeriz . sevgiler.

aslı dedi ki...

Afiyet şeker olsun. Çikolataya doymuşsunuz gerçekten:)
Hepsi ayrı güzel görünüyor, ellerinize sağlık.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sefanız olsun,afiyet şeker olsun.
Nutellayı sevmeyen var mıı?Orda olmak vardııı...
Sevgilerimle...

Egeden Tarifler dedi ki...

Hımm biz de nutellayı ekmeksiz kaşıklayanlardanız :) Çok güzel bir gün geçirmişsiniz belli :) Afiyetler olsun. İzmir'e de bir MSA istiyoruz artık :)

İnci Yemek dedi ki...

off off muhteşem günde beraber olmaktan çok mutlu oldum zeynebim:))çikolataya battık çıktık hiç unutmayacağım:))
öpüyorum en kocamanından görüşmek üzere canım...

Mutfak Havlusu dedi ki...

ne güzel yaaa!Böyle bir etkinlikte bulunmak harikadır herhal:)))
birde nutella etkinliği üzerine kaymaklı ekmek kadayıfı misalidir:)