3 Nisan 2011 Pazar

5.BLOG YAZARLARI BULUŞMASI



Veeee beklenen buluşma tarihi ve mekanı belli oldu. Sevgili arkadaşlarım Sevil ve yasemin  ile hep birlikte 5. Blog Yazarları Buluşması için aylardır mekan arayışı içindeydik. Sonunda buluşma mekanımız belli oldu.

15 Mayıs 2011 Pazar sabahı Fenerbahçe Özsüt Atölye' de saat 10.00- 13.00 arası kahvaltıda buluşacağız.

Eğer bir blogunuz varsa ve buluşmaya katılmayı düşünüyorsanız lütfen elinizi çabuk tutun.

blogyazarlaribulusmasi@gmail adresine blog adresiniz, adınız soyadınız ve size ulaşabileceğiniz bir telefon numarasını bildirmeniz yeterli olacak. Kontenjanımız sınırlı sayıdadır.

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Şekerparem mail attım:))Sevilden otomatik cevapta geldi rezerve etti niz demi:))Allahtan bir aksilik olmazsa ordayım kocaman öpüyorum çikolatalı çikolatalı...

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Kolay gelsin Zeynep'im. 15 Mayıs'ı iple çekiyorum.

Özgen dedi ki...

Çok isterdim arkadaşım ama Fethiyedeyim sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Oh oh şıkıdım şıkıdım süperrrr süperrrrr bol sohbet bol yemek daha ne olsunnnn

Tümay Öztürk dedi ki...

kısmetse ordayııımmm:) kolay gelsin arkadaşım:)

İnci Yemek dedi ki...

Çok özledim hepinizi:))çetere yaptım bakarmısın geçen her güne bir çarpı atıyorum:))
çok çok öpüyorum canım...

YeMeK vAkTi dedi ki...

geliciğim bu sefer inşallah Zeynebim öperim bol başarı Allah utandırmasın süper bir gün olsun...