16 Mart 2011 Çarşamba

Tahinli Pekmezli Kek

Bu nefis kekimin tarifini  üzgün üzgün yazacağım hiiiç aklıma gelmezdi:((
Bloğa girebilmek için elli takla atar oldum resmen...Bitsin bu işkence artık:((
Çok özlüyorum hepinizi,güzel yorumlarınızı:((( İnanın bloğum elimden alındığından beridir tadım tuzum kalmadı... Umarım en yakın zamanda düzelir bu can sıkıcı durum:(

Biran önce kavuşuruz inşallah canım blogcanlarımmmmm:)

Hemencik tarife geçiyorum ve hepinizi hasretle üzgün üzgün öpüyorum:(




TAHİNLİ PEKMEZLİ KEK


Malzemeler:

3 Adet yumurta

1 su bardağından bir parmak eksik tozşeker

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

1 çay bardağı sıvıyağ

½ su bardağı yoğurt

2 Yemek kaşığı kakao

3 yemek kaşığı pekmez

3 yemek kaşığı tahin

1 çay bardağı kırık fındık

Aldığı kadar elenmiş un



Yapılışı:
Yumurtaları şekerle iyice çırpıyoruz.

Sıvıyağı ve yoğurdu ilave edip çırpmaya devam ediyoruz.

Diğer malzemeleri de yavaş yavaş, karıştıra karıştıra ilave edip yağlanmış unlanmış kek kalıbımıza döküyoruz.

Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişmeye bırakıyoruz.



AFİYET, BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

13 yorum:

nurseninhobileri dedi ki...

Zeynepcigim ellerine saglik tam bir bomba olmus. Bu keki yiyen hic usumez.Mis gibi kokulari burnuma geliyor gibi....

Unknown dedi ki...

GÜZEL ZEYNEBİM MİSLER GİBİ GÖRÜNÜYOR KEKİN..
ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM..
SEVGİLERİMLE...

Unknown dedi ki...

Şekerparem bende bayılırım bu enfes keke helede senin ellerinden olursa
tadına doyamam:))Öpüyorum şeker yanak
lardan kocaman kocaman...

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Moralini bozma canım geçecek inş merak etme. Tarif süper canım ellerine sağlık sevgiler..

Unknown dedi ki...

Kuzum hergün dns ayarı değiştirip öyle girmeye çalışıyorum bende ne biçim bişey anlamadım ellerine sağlık canım Zeynebimmmmm

Özgen dedi ki...

Hmmm nefis olmuş canım ellerine sağlık görüntü de harika bayıldım.Zaten kek en sevdiğim hamurişlerindendir her türlüsü sevgilerimle...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

kek süper görünüyor canim ellerine saglik!

bundan böyle bana www.hasretlilezzetler.com adresinden ulasabilirsin! sicacik sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

nefis olmuş:) çok çok besleyici bebişlere pişirmek lazım:)
eline sağlık sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canımcım kek harika görünüyor.
Ellerine sağlık.
Haklısın işkenceye döndü bu durum biran önce düzelsin artık.
Öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Canım kek'in süper görünüyor.Ellerin dert görmesin.

Tümay Öztürk dedi ki...

Ay bende deliricem Zeynep ya! 5 dakika ara ile sayfaya bir giriyorum bir giremiyorum! Pöfff yani artık! BU arada kek mis mis! Ellerine sağlık canım. Tahin pekmek ve bir kekte! BEn deniycem bu keki.

zeytintanesi dedi ki...

Hımmmm, görüntü güzel, tadından hiç şüphem yok. Ellerine sağlık canım, ellerinden ne zaman yiyeceğiz bu keki:)) öpüldün, özlendin.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Sonunda yorum yazabiliyorum galiba :) ellerine sağlık canım.. her zamanki gibi harika bir lezzet daha