7 Şubat 2011 Pazartesi

Nohut Salatası

Pazartesi günü bir çoğumuzun diyete başlama günüdür:) Gerçi ben hergün diyete başlıyorum ya neyseeee:)))

Hafta sonu yediklerimize,içtiklerimize sayıp bugün salata tarifi vereyim dedim:)))İyi yapmışım değil mi:)))

Geçen ay konuk olduğum Tuz Biber dergisi için hazırladığım tariflerden biri de nohut salatası idi.
Sağlık fışkıran,kurtarıcı ve doyurucu bir tarif. Denemeyenler varsa eğer tüm kalbimle tavsiye ederim.Ayrıca yeni sayıyı da muhakkak okuyun derim.Neler var neler:)

Herkese mutlu mutlu, güpgüzel bir hafta dilerimmmm:)


Nohut Salatası İçin ,

MALZEMELER:


1 Kase haşlanmış nohut

1/2 adet mor soğan

1/3 demet maydanoz

1/3 demet dereotu

1 adet domates

1 çay bardağı kadar dilimli siyah zeytin

Zeytinyağı

Tuz

Limon



YAPILIŞI:



Soğanı piyazlık doğruyoruz, Maydanozları ve dereotlarını yıkayıp ince ince kıyıyoruz.

Domatesleri küp küp doğrayıp, geniş bir kasede bütün malzemeleri harmanlıyoruz.

Zeytinyağı,limon suyu ve tuz da ilave edip ,karıştırıp servise hazır hale getiriyoruz.



Afiyet ,Bal Olsun

Sevgi Dolu Öpücükler

19 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis bir görüntü.Salata sevdalısı olarak bayılırım nohutlu salataya.Sevmediğin salata var mı diye sorsan yok ama:) bu da ayrı bir güzel tat.
Sevgiyle kal.

zeynep dedi ki...

:p...E yakın zamanda denemeliyim..Ellerinize sağlık.Kalbinizin sahibine emanet olunuz..Diyetsiz mutlu haftalar..

pelince dedi ki...

Zeynepcim bende bugün rejime başladım ;)) akşama doğru bozmadan ilerlerim inşallah ;))
bu salata şahane olmuş,ellerine sağlık..

Güzel bir hafta diliyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

hep denemek istiyorum ama kısmet olmadı.inşallah deneyecem.ellerine sağlık arkadaşım.çok güzel görünüyor.sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

Hiç yapmadım ama lezzetli olacağına eminim. ellerine sağlık zeynocuum

YeMeK vAkTi dedi ki...

nohut yemeğini pek sevmesemde bu tip salatalara bayılıyorum.Ellerine sağlık canım

Sevil Şahin dedi ki...

Zeynepcim hem salatasını hemde yemeğini seven biri olarak şahane diyorum ..
Aman diyeti hiç sorma gülüm ben gene başladım bu sefer ilaç aldım altın çikel bakalım ne işe yarayacak ne oldu ise bu blog mahvetti beni :((

Hayat Penceremden dedi ki...

Ellerine sağlık canımmm

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok pratik ve çok lezzetli bir salata. Ben zaten bir misafirlikte ortada bol bol salata olmasını çok daha fazla seviyorum. Ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Bu salatadan bile sayılmaz benim için yemek gibi tam bir öğün..
Nasıl güzel görünüyor.
Görünücek tabikidee,arkadaşım yapmış.
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

Unknown dedi ki...

BENDE YAPIYORUM NOHUT SALATASI GERÇEKTEN ÇOK LEZİZ OLUYOR.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLERİMLE....

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Hem sağlıklı hemde tok tutuyor canım
Buzlukta da haşlanmış nohut varsa her an yapılabilinir.
Ellerine sağlık canım

Sevgiler

sihirlirloklava dedi ki...

ellerine sağlık....

kalpkurabiye dedi ki...

canımm harika görünüyor:))
ellerine emeklerine sağlık:)
nohut salatasın böyle de yapacağıımm:))
harika harika:)
bu arda bende hergün diyete başlıyordum ama baktım ki diyete niyetlenince iyice tombullaşıyorum saldım gitti böyle daha iyiymişim:))

Unknown dedi ki...

Zeynepçim nefis görünüor ellerine sağlık can kuş nefis

Betül KAVAL dedi ki...

MMM NEFİSSS ELLERİNE SAĞLIK ZEYNEPİM..

ÖPÜYORUM SENİ..

Mimosa Café dedi ki...

yam yam :) çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. bu arada ufaklığın harika gördüm facebookta :)) öpüyorum.

Özgen dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir salata çok sağlıklı ayrıca o yağlar da harika aayrı bir lezzet katar hepsi yiyeceklere sevgiler...

Safran dedi ki...

En kisa zamanda denenecek, cok begendim, ellerinize saglik...