31 Ocak 2011 Pazartesi

Kakaolu Topkek

Haftaya yavrumun en sevdiği kekle başlayayım dedim. Herkes için çoook tatlı bir hafta olsun inşallah.

Benim biraz heyecanlı ve hareketli geçecek bu haftam.

Bir sonraki postumda heyecanımı uzun uzun paylaşacağım sizlerle:) Şimdilik bu muffinle idare edin tamam mı:))

Hepinizi öpüyorum ve pamuk pamuk kekimizin tarifine geçiyorummmm...



KAKAOLU TOPKEK


Malzemeler:

3 adet yumurta

1 su bardağı şeker

1/2 su bardağı sıvıyağ

1 su bardağı süt

1 paket kabartma tozu

3 yemek kaşığı kakao

1 paket vanilya

2 su bardağı kadar elenmiş un

2 yemek kaşığı damla çikolata


Yapılışı:

Şeker ve yumurtaları iyice çırpın.

Daha sonra sıvıyağ ve sütü ilave edip karıştırın.

Sonra un, kabartma tozu ve kakaoyu eleyerek karışıma ekleyin.

Damla çikolataları da ilave edin karıştırın.

Muffin kalıplarına 2/3′ü dolacak şekilde kek hamurunu paylaştırın.

Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 20 dakika kadar pişirin.



AFİYET , BAL OLSUN

23 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

kek harika olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

aaa merak ettim bu heyecanı. Hiç açıkta vermedin yanii:) Ellerine sağlık senin keklerinin çok güzel olduğunu birebir test ettim:) öperim

Ferkay dedi ki...

Zeynepcim ellerine sağlık.
Sevgiler..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ama o zaman bir sonraki pos için çok beklete tamam mı:)

Ellerine sağlık kek herşeyden evvel pek şirin görünüyor:)

umutluhayat dedi ki...

nefis bir kek ellerinize sağlık

Rakunt ideas dedi ki...

Bak şimdi merakla bekliyorum o zaman .:)ellerine sağlık canım.

Gülcan dedi ki...

ÇOK GÜZEL BAYILIRIM KEKİN HERTÜRLÜSÜNE ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER.

Unknown dedi ki...

Şekerparem mutlu haftalar bende isterim bu harika topkeklerden ağla
rım yoksa:))Kocaman öpüyorum.

İnci Yemek dedi ki...

İdare edemem zeynebim ,idare edemem çok merak ediyorum heycanını:))
kek nefis olmuş sunum muhteşem
ellerine sağlık canım.
mutlu haftalar,öptüm canım..

zeytintanesi dedi ki...

Ben bu keki yemeye kıyamam Zeynep'ciğim... çok güzel süslemişsin, sunumun güzel. ellerine sağlık...

LEZZETİKRAM dedi ki...

ellerine sağlık Zeynepcim :)

kalpkurabiye dedi ki...

pek merak ettim balım yaa..
iyi haberleri bekliyoruz o zaman:)
bu topkekler bizi idare eder artık çünkü çok güzeller:)
biliyomusun aklıma bişi geldi ama bakalım:)

Unknown dedi ki...

Zeynepçim çay demlenince haber ver kekle içmeye geliyorum ellerine sağlık
Kuzu şimdi bize niye heyecan yaptırdın

Adsız dedi ki...

http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen
yemek etkinliklerinin SEVGILIYE OZEL TARIFLER *10* " Etkinliğine
ben http://balpare.blogspot.com/ ev sahibeliği yapacağım
30 Ocak-20 subat tarihleri arasında düzenlenen Sevgiliye Ozel Tarifler
Sevdiceğinize hazırlayacağınız tatlı,pasta,börek,yemek,çorba,salata vb.. her tarif kabulümdür.öyle aman aman illa özenilecek,harikulade şeyler beklemiyorum.hazırlayabileceğiniz ölçüde ne yapabilirseniz yeter. Sevdiceğiniz ne sever onu düşünün.en çok sevdiği çorbayı pişirip üstüne nanesini,pul biberini,yağını şöyle kalp şeklinde koymanız bile hem bir gülümseme sebebi olur,hem de etkinlik için harika bir resim.amann bizimki sevmez öyle şeyler demeyin.erkekler,babalar sevgilerini pek göstermezler.ama böyle küçük bir jest bile yaşı kaç olursa olsun içten içe (hani göstermese,belli etmese bile ) çok hoşuna gidecektir. sütlaç yapın mesela bir de tarçından kalp kondurun tamamdır.( şimdi bütün tarifler sütlaç olurmuş sakın ha:))))ben de yayınlarmışım etkinlik sonunda dermişim ki sevgiliye özel tarifler etkinliğimizin rakipsiz tek tarifi sütlaç oldu:) altına da link verirmişim Ayşe usulü sütlaç için tıklayın,Fatma usulü sütlaç için tıklayın.. sevgi ile yapılmış tüm ,sevdiceğin sevdiği bütün lezzetler olabilir. yanına bir kalp,(e tabi salata yapmışsak kalbi nereye konduracağız diyosunuz dimi:)-o zaman da yanına mini bir kurdele gül bile olsa tamamdır.)
yani ne diyeyim ,nasıl kandırıvereyim sizi katılmanız için:)
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler..

Sevil Şahin dedi ki...

aaaa bak sen hadi bakalım neymiş merakla bekliyorum .....
keklerde süper sen yaparsında güzel olmazmı hiç canım benim ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

Gönülünce dedi ki...

Ama ben şimdi o heberi çokkkk merak ettim ...İp ucuda vermemişsin üstelik hadi paylaş bizlerleeeeTopkekler nefisss olmuş Zeynepim hele altındaki kapsüller ne güzelmiş öyle bayıldımmm...Ahh İstanbullu bayanlar siz ne şanslısınz amaaa:(...Ellerine sağlık arkadaşım Emre ve sana afiyet bal şeker olsun...

Sıcacıkkk sevgilerrr...

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Harika görünüyor canım ellerine sağlık sevgiler..

Unknown dedi ki...

KEK MİS GİBİ HEMDE KAKAOLU.
ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLERİMLE..

Cafe Pepela dedi ki...

Yavrun bu keki nasıl sevmesin anneciğisi!
Ellerine sağlık:)
Heyecanlı haberlerini merakla bekleyeceğim.
Kalbi sevgilerimle

sevimin sayfasi dedi ki...

zeynepcim ellerine saglik, süper olmus
öptüm canim

Tümay Öztürk dedi ki...

Yarınki yazını heyecanla bekliyorum:) Topkekler harika duruyor. Oğlun ağznın tadını biliyor:) Ellerine sağlık canım...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bak şimdi merakta bıraktın bizi. Yazını geç yayınlama bari:)))

Ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

kek tarifin benim kek tariflerimle aynı ölçüler tebrik ederim damak zevklerimiz uygun