23 Mayıs 2010 Pazar

Mozaik Pasta Tarifi

Share |

Herkese en gülücüklüsünden merhabalarrr:)))

Çooook şükür iyileştim sonunda... Kıpır kıpır halime dün itibari ile geri döndüm:)))

Sonracığımaaa iyileşmemin şerefine de bu mozaik pastayı yaptım kendime:)))
Hastalık sürecimde kilo falan vermişimdir nolur nolmaz dedim besledim hemencik kendimi:))))
Oldum olası içinde bisküvi olan bütün tatlıları diğer tatlılar gibi çok severim:)))) Hem pratik hem de lezzetli olması da iki kere sevmeme neden oluyor aslında:))) Biz afiyetle yedik büyüdük size de tavsiye ederim yapın yapın yiyin bacılarım:)))
Buyurun pratik tarifimize;


MALZEMELER:

250 gr. Ülker Pötibör Bisküvi
4 yemek kaşığı becel margarin
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı nestle kakao
1/2 su bardağı süt
3 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 paket kare bitter çikolata

YAPILIŞI:

Çikolatayı benmari usulü eritelim.
Margarini bir tavada eritip hafifçe kızdıktan sonra kakaoyu ekleyip kavuralım.
sütü de ilave edip karıştırmaya devam edelim, fokurdayınca ocağın altını kapatıp vaniyayı ve hindistan cevizini  ve çikolatayı ilave edelim ,iyice karıştıralım.
Bisküvileri elimizle kırıp kırıp karışıma ekleyip iyice karıştıralım.
DilediğiMiz kalıbı,borcamı vs. strech filmle kaplayıp karışımı elimizle bastırarak şekil verelim.
Üzerini de strech filmle kapatıp buzdolabında 5-6 saat bekletip soğuk soğuk servis yapalım.

AFİYET , BAL OLSUN.

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

ZEYNEPLE ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER :)

18 Mayıs 2010 Salı

YALANCI TAVUK GÖĞSÜ

Share |
Günlerdir griple uğraşıyorum, acayip sümüklüyüm bu sıralar:)
Tabi ayakta geçiriyorum mecburen...Anne olduktan sonra ağız tadıyla bir hasta olamadım valla:))))
Şaka bir yana yavrum çok etkileniyor,gidip gelip anne boğazına kaçan kurbağa çıktımı :)))) daha iyi misin deyip duruyor...
Hastayken sağlıklı taklidi yapmakta zor işmiş zor:) Horul horul bir uyusam hemen iyileşecekmişim gibi geliyor:))) Kıpır kıpır halimi özledim valla:) Çabuk çabuık iyileşmeye çalışıyorum :)))

Sonracığımaaa Bir Fenerbahçeli olarak taşkınlık eden Fenerbahçe tarftarlarını da şiddetle kınıyorum,şampiyon olamadık diye resmen Kadıköy'ü ateşe verdiler, inanırmısınız üzerine çiş yapmadıkları araba kalmadı :(((
Hemen her yere zarar verdiler.
Savaş alanına çevirdiler her yeri... Bu bir zevk olamaz...Bu bir spor hiç olamaz... Hepsi sarılacivert canavara dönüşmüştü resmen :)

Adam gibi maç izlemeyi öğrenene kadar, çişlerini tuvalete yapmayı öğrenene kadar Fenerbahçe hiiiiiç şampiyon OLAMASIN inşallahhhhh.. Çok kızgınım çoook :)

Bursasporu da tüm kalbimle tebrik ederim:))))) 

Sonracığıma sevgili arkadaşlarım asumancığım ve tümaycığım beni sweet blog ödülüne layık görmüşler:) Sonsuz teşekkürler ederim,çok mutlu ettiniz beni kızlar,sağolun...

Sonracığıma hep tatlı yiyelim tatlı konuşalım diyorummmmm ve tarife geçiyorummmm;


MALZEMELER:


150 gr. becel margarin
1 su bardağı un
1 kaşık nişasta
1,5 su bardağı tozşeker
1 paket vanilya
1 litre süt

süslemek için,tarçın


YAPILIŞI:


Tencerede margarini eritin ve nişastayı ekleyip kavurun. Kalan malzemeleri de ekleyip muhallebi kıvamına gelinceye dek karıştırarak pişirin.Kıvama geldikten sonra ocağın altını kapatıp mikserle çırpın.
Kaselere paylaştırıp, soğuduktan sonra tarçınla (isteğe göre çikolata sos,meyve vs.) süsleyip servis yapabilirsiniz.

AFİYET BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

ZEYNEPLE ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER :)

11 Mayıs 2010 Salı

YABAN MERSİNLİ KURABİYELER

Share |
Bu güzel kurabiyelerin tarifini tatlı arkadaşım  yaseminden aldım. Kıyır kıyır nefisss oldular.
Tazeliğini de uzun süre muhafaza ediyor.
Biz keyifle tükettik,kesinlikle tavsiye ederim size de:)) Kurabiye gibi kurabiye oldular:)))



Malzemeler:

125 gr yumuşamış margarin (becel kullandım)
1/2 çay bardağı zeytinyağı ( ayçiçek yağı kullandım) 
1 adet yumurta
2 çay bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya (ben ekledim)
3,5 su bardağı un  (2 bardağını badem aromalı un kullandım) 
2 çay bardağı yaban mersini


Yapılışı:

Yaban mersini hariç bütün malzemeyi yumuşak bir hamur elde edene dek  kadar yoğurun.
Yaban mersinini de ilave edip tekrar yoğurun.
Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayıp yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye yerleştirin.
Önceden ısıtılmış 170 derece fırında üzeri hafifçe kızarana dek  pişirin.

AFİYET, BAL OLSUN

SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

6 Mayıs 2010 Perşembe

BLOG YAZARLARIYLA BAHARA MERHABA DEDİK

Share |
Herkese en baharlısından merhabalar:)))

 

veee sonunda büyük buluma gerçekleşti ... 2 mayıs pazar günü blogcu arkadaşlarımla  beraber bahara merhaba dedik Sosyete Sofrasında:)
Çok çok çok güzel keyifli bir gün geçirdim. Sevgili  hilale ve ayşene bu güzel organizasyon için çok çok teşekkür ederim.Kıkır kıkır bir gün oldu. Özlediğim arkadaşlarımla da bol bol hasret giderdim,yeni arkadaşlar edindim,hediyeler aldık verdik,herkes tek tek kendini ve bloğunu tanıttı,tabi keyifli durumlar da çıktı ortaya. Dolu dolu keyifli bir gün geçirdim. Orada olduğum için kendimi şanslı ve mutlu hissettim:)
Başka kimler vardı merak ediyorsanız ayşenciğimin ve hilaciğimin sayfasına bir bakın derim :)))

sevgili  BALPARMAK  firmasına ve KOTANYI baharatlarına da sonsuz teşekkürler ederim. Ballı baharatlı bir gün oldu:)

Şimdilik benden son haberler bunlar:)))

Hepinizi en sevgi dolusundan öpüyorummmmm:)))

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Dolmabahçe Et ve Kebap Blogger Etkinliği

Share |
Herkese en gülücüklüsünden merhabalar,

Pazar günü Cevahir Avm'de bulunan Dolmabahçe Et ve Kebap Restoranına Sevgili meloşumun daveti üzerine büyük bir keyifle gittim.Aslında biraz korka korka gittim.Çünkü Et konusunda korkularım vardı açıkçası...İnşallah midem bozulmaz diye diye dua ettim yol boyunca:)))


İlk izlenimim temizlik oldu...Acık büfe tertemiz ve acayip lezzetli görünüyordu.Personelin kıyafetleri tertemiz,hepsi acayip güleryüzlüydü fakat et korkusu hala içimi kemirmeye devam ediyordu:)))


Sonra aşağıda resmini gördüğünüz müthiş tabağı keyifle mideme indirirken etle ilgili bütün korkularımın gereksiz olduğunu düşündüm.Sıcacık,pamuk ve acayip lezzetli bir bonfile yedim. Bu tabağın menüdeki adı dolmabahçe kebabı diye geçiyor. inanın yemeye doyamadım. Kokusu,lezzeti,içindeki mantarlı karışımı insanı acayip baştan çıkarıyor diyebilirim. yedikçe yiyesi geliyor insanın:))))







Ah bi lahmacun olsa da yesek derken veee Burçin bey elinde fındık lahmacunlarla gelince tahmin edersiniz ki  fiyonk modumu aldım hemen:)))) gördüğünüz herşeyi yedim yedim yedim:)))Üstelik hemen hepimiz bruchtan çıkıp gelmiştik:))) Tok doyurmak zordur aslında ama öyle bir doyurdularki sağolsunlar 2 gün yemek yiyemedim:)))


Salatalar da tek kelimeyle müthişti...ellerinize sağlık.



Sonra sıra tatlılara geldi:))) Hepsi birbirinden nefisti amaaaa bir künefe yapmışlar tadından yenmiyor:))) Kesinlikle yemeden kalkarsanız rüyalarınıza girer benden söylemesi...Zaten koku burnunuza gelirse yememeniz mümkün değil:))))



Kısaca acayip kebap bir gün geçirdim arkadaşlar:)))))
Tüm samimiyetimle diyorum ki canınız kebap isterse uğrayacağınız güzel ve temiz mekanlardan biri...Ah birde anadolu yakasında olsa ahhh:)))) Çıkıp çıkıp giderdim:)))
Bu nefis lezzetleri bize güleryüzleriyle sunan tüm arkadaşlara,beni ve yaseminciğimi çoook iyi besleyen Sevgili Burçin Beye:))) Bu güzel mekanda bizleri ağırlayan Sevgili Cihangir Beye,
bizi davet eden tatlı  meloşa sonsuz teşekkürler ederim...

İletişim,adres vs. için Burayı tıklamanız yeterli:)))Muhakkak gidin derim.Bu güzel lezzetlerle tanışın ve kebap bir gün geçirin:))

Sevgi Dolu öpücükler
Zeyneple çikolata tadınlar günler

 
Visual Design By Afet