5 Nisan 2010 Pazartesi

BROWNİ TADINDA ÇİKOLATALI KEK

Bahar geldi hoş geldiiii:))

Her sabah içim kıpır kıpır kalkıyorum,kuşlar cik cik, ağaçlar çiçek açmış...insanın enerji dolmaması imkansız oluyor:)
Emrecim 'de baharın tadını çıkaranlardan, her sabah kalkıp "anneciğim acaba bugün nereye gitsek diyor" :))) Ben de "nereye gitmek istersin yavrum " diyorum hemen "oyuncak mağazasına" diyor ve güne başlıyoruz:))) Herkesin derdi  farklı tabii :))))
Gelsin şu yaz artık gelsin...

Pazar günü canım Gül ablama davetliydim...öyle keyifli vakit geçirdim ki anlatılmaz yaşanır:)
Neler neler yapmış becerikli ablam...Patlayana kadar yedim içtim:) Ellerine sağlık canımmm ablammm herşey öyle lezzetli ve sohbet öyle güzeldi ki vaktin nasıl geçtiğini hiç  anlamadım.Her şey için çok teşekkür ederim...Seni çoook seviyorum çook:))

Sonracığımaaa geçenlerde 5 çayına sevgili eşim için bu nefis çakma browniyi hazırladım...Afiyetle yedik, büyüdük karı koca:) Sabah konuştuk rejim yapalım diye... "O zaman artık kek ,börek yapmayayım bir süre dedim"..."Yok yok ben yemeği azaltırım sen yap gene dedi":))) Anlayacağınız bu yaz da yuvarlana yuvarlana gezeceğim :((( 
Benden son haberler şimdilik bunlar:)

Hemen kek tarifime geçiyorummmm ve hepinizi öpüyorummmmm:))))

MALZEMELER:

3 Adet iri yumurta
1 Su bardağı tozşeker
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı yoğurt
1/2 su bardağı  fındık
1/2 su bardağı damla çikolata
1 çay kaşığı sıvı vanilya veya 1 pk. vanilya
aldığı kadar sinangil kakaolu un (kabartma tozlu)

YAPILIŞI:

Yumurtalarla şekeri iyice köpük köpük olup beyazlayana dek çırpıyoruz.
Sıvıyağı ve yoğurdu ekleyip tekrar çırpıyoruz.
Vanilyayı ve dişe gelecek şekilde kırılmış fındıkları ilave edip tekrar karıştırıyoruz,
Damla çikolataları hafifçe unlayıp karışıma ilave ediyoruz,aldığı kadar unu da ekleyip karıştırıyoruz.
Yağlanmış unlanmış kek kalıbımıza döküp önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişiriyoruz.

AFİYET BAL OLSUN,

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER :)


31 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Zeynepcim şuna eminim ki sen kapalı kasvetli havalarda bile gülerek uyanıyorsundur. O gülümsemen sanki yüzüne yapışmış gibi. süpersin vallahi. ELİNE SAĞLIK

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Zeynepciğim eline sağlık çakma diyerek haksızlık ediyorsun bu güzel keke mis gibi olmuş.Bu arada senin bunu okurken gülümsemeni görebiliyorum. Zeynep eşittir gülen bir yüz. Gülen yüzün hiç solmasın. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım benim tam benlik bol çikolata
lı bir kek olmuş.Bir dilim benim için varmı kocaman öpüyorum...

Şehnaz dedi ki...

ZEYNEPCİM BU NE MÜKEMMEL BİR GÖRÜNTÜ...ELLLERİNE SAĞLIK TATLIM....

kalpkurabiye dedi ki...

CANIMM ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR POZİTİF ENERJİN AĞRIYAN BAŞIMA İYİ GELDİ..KEKTEN DE BİR DİLİM ALIRSAM FENA OLMAZ:))

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Bu tarz kekler her zaman favorimdir, damağa yapışmıyor kuru kalmıyor, ellerine sağlık canım.

Damak Tadı dedi ki...

Zeynep'ciğim, Hilal'ciğime aynen katılıyorum canım..İyi ki seni tanımışım canım benim..Asıl ben çokkk teşekkür ederim, beni kırmayıp geldiğin için..

Keksiz asla diyor eşin demek benim gibi..))Afiyetler olsun ve ellerine sağlık..Bende seni geç tanıdım ama inan çok sevdim..Benim için çok özelsin sen tatlım..Gözlerinin ışıltısı hiç sönmesin..



Sevgilerle..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çikolata söz konusuysa gerisi tefururattır. heheh:)

Ellerine sağlık,nefis görünüyor..

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Zeynepçiğim, ellerine sağlık şekercim. Çakma değil bu canım basbayağı browni olmuş :) Ah sorma bu yaza bende kilolarla gireceğim. Son görüştüğümüzden beri 2 kilo koy üstüme :))

NiLaY dedi ki...

bayılırım ki bu da süper görünüyor, yaz gelirken böylesi tariflerde hiç olmuyor ama ne zaman forma giricez biz :))

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bu diyet işi zor iş değil mi?
helede insan böyel güzle işler çıkartıyorsa?
:)
ellerine sağlık olsun ama kilo olmasın:)

Ehe dedi ki...

sevgili zeynep...
yoğunluğum anca bitti,sonunda bilgisayar başına oturabildim..
bana gönderdiğin o güzel hediyeleri ancak bugün blogumda yayınlayabildim..
kırılmadın umarım sevgiler
nükhet

Unknown dedi ki...

Yuvarlanma falan yok kendine haksızlık etme Zeynepçim.Baharın da tadını sonuna kadar çıkar biz arada kaçamak yaparsak o yoksa sabah kuleye girip akşam çıkıyoruz o kuleden aşağı saçlarımı sarkıtacağım ama bir işe yaramaz çünkü o kadar saçım uzayana kadar zaten emekliliğim gelecek inşallah
çok öpüyorum seni de Emre'yi de

Unknown dedi ki...

Ha bu arada kek süper ellerine sağlık

umutluhayat dedi ki...

oy oy insan böyle nefis tatlar varken nasıl rejim yapar.ellerine sağlık canım

Asuman la dedi ki...

Ellerine sağlık canım kekten börekten vazgeçilir mi hiç hem sen gayet iyisin ne rejimi sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Zeynep'cim, içinde yoğurt olan kekleri ayrı severim.. Yüzün hep gülsün canım..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Offf offf offf kek nefis görünüyor neredeyse orjinal browni.

Sevgiler,
Evren

Rakunt ideas dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Bizde karı koca hatta en çok ben kesin diyet yapmalıyım diyorum ama öyle kalıyor askıda ne zor kilo vermek.Çok öpüyorum

Sevil Şahin dedi ki...

zeynepcim ne kadar da istedim bir bilsen ama işte kızım hastalanınca gelemedim .
inş. bende toplanacağız :))
kızım hayırlısı ile bir iyileşsin ..

kek super olömuş tatlım ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık Zeynep. Sevgilerimle...

sarımutfak-hande dedi ki...

canım benim sen harikasın kendine haksızlık etme yuvarlanma diye bişey söz konusu değil bence yemene bak can boğazdan gelir hayatım
kekin harika olmuş bendede kek var pişti olmuşuz:):)))))
ellerine sağlık
I love you

pelince dedi ki...

Blogları gezerken gelen yorumları okumak çok keyifli olıyor.. çok şanslısın zeynepcim harika yorumlar gelmiş.. papatyacım her zaman beni güldürmeyi başarıyor...çok alem çok...

kek enfes olmuş,vallahi çakma brownie'ye taş çıkartı bu:)) afiyet olsun.. erkekler tatlısız yapamıyor sanırım... bizde de durum aynı...

Sevgiler canım...

Atike Momini Ziya dedi ki...

zeynepciğim, ellerine sağlık bayılırım kuru olmayan keke ama seninki daha bi browni gibi olmuş.
bahar havası herkesi dışarıya attı desene. biz de güneşi gördük mü hemen dışarıya fırlıyoruz. mutlaka da buluyoruz gidecek bir yerler :)
kimbilir, birgün gezerken belkide karşılaşırız ;)

öpüyorum güzel tombik yanaklardan :)

şaka şaka sadece güzel yanaklardan :))

Mimosa Café dedi ki...

zeynepcim kekin enfes görünmekte :) neşen daim olsun. pazar günü birlikte vakit geçirmek çok güzeldi. kısa zamanda tekrar bir araya gelmek ümidiyle öpüyorum yanaklarından.

Gönülünce dedi ki...

Tan bahar geldi derken bu gün yine hava yağmurlu ve soğuk...Biraz daha sıcakları bekliyeceğiz galiba...Kekin nefis görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...
Sıcacıkkk sevgilerrr...

Gönül dedi ki...

canım benim bencede pazar günü süperdi tekrar görüşürüz inşallah.....sen rejimi bırak valla bu halinle çok güzelsin..ama sandaloz sakızını dene:)))) öpüyorum minnoşum...oğluşunu öp benim için ...ona bi kaç tüp bonibon ol:))))) sevgilerimle

atesböcegi dedi ki...

nefis görünüyor. gel beni ye diye davetiye cikariyor adeta. ellerine saglik sevgiler...

Chilek dedi ki...

Çakma mı? bu da çakmaysa artık:))

Aysultan... dedi ki...

Abartma kuzum,ikinizde yuvarlanacak kadar şişman değilsiniz :D
gülmek sana gerçekten çok yakışıyor :)
kek nefis olmuş,ellerine sağlık canım Emre beyi yerime öp:)))

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ellerin saglik, kek harika gorunuyor. Cikolatali olsunda ne olursa olsun degilmi?:)