12 Şubat 2008 Salı

Havuçlu ve Mısırlı Makarna Tarifi

Bizim evin favorilerindendir bu makarna. Mısır ve havuç makarnaya kesinlikle çok yakışıyor,deneyin pişman olmayacaksınız :)
 




MALZEMELER:

1 PAKET MAKARNA
1 ADET HAVUÇ
2 ADET KESME ŞEKER
4 KAŞIK AYÇİÇEK YAĞI
2 KAŞIK ZEYTİNYAĞI
MISIR
TUZ

YAPILIŞI:

MAKARNALARI İSTEDİĞİMİZ DİRİLİKTE HAŞLAYIP SÜZÜYORUZ.
HAVUÇLARIMIZI İRİ İRİ RENDELİYORUZ ,
MAKARNAYI HAŞLADIĞIMIZ TENCEREDE YAĞI KIZDIRIP,HAVUÇ,MISIR , KESME ŞEKER VE TUZU KOYUP 1 DAKİKA KADAR SOTELİYORUZ.
HAŞLANMIŞ MAKARNALARIMIZI DA SOSA DÖKÜP, KARIŞTIRIP SERVİS YAPIYORUZ.


AFİYET OLSUN

 

11 yorum:

Fulya dedi ki...

Makarna ve mısır uyumu denemem lazım.Çok lezzetli görünüyor.Eline sağlık.

Adsız dedi ki...

Sevgili Zeynep makarnayı da mısırı da normalde çoook severim. İkisini bir arada hiç denemedim. Deniycem. Ellerine sağlık. Yanlız kesme şekeri anlamadım. Neden kesme şeker? Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Şimdi ben emreyi bunlardan yerken hayal ettim .Benimki elleriyle yiyo dışarda kalanlarıda ittiriyo =)
Canım ellerine sağlık.
lezzetavcisi

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Mısırı çok seviyorum her yemeğe koysam bıkmam herhalde.Makarnayada çok yakışır.Nefis olmuş ellerine sağlık canım...

EZGi :)) dedi ki...

makarnanın her türlüsüne bayılırım.çok lezzetli görünüyor.tarifi ldım canım ellerinesaglık
kocaman sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ay ben bu makarnayı bi yerden tanıyorum:)
Ben geldiğimde Emre efendi kendi kendine yemeye çalışıyordu, ben de ona bakıp gülüyordum:)) Hatta kendisini de bana cilve yapıyordu:))))
Canım Emrem benim özledim çok seni:)

Arım balım peteğim çok enfes görünüyor,ellerine sağlık
Öptüm mısırlı havuçlu:))

Feyza Fidan dedi ki...

Zeynep kuzumm...
Ne güzel bir makarna öyle renkli renkli, benim kızda bayılacak yaptığımda..Accık yoğurt döksek nasıl olur :)))
Öptüm seni canımcımmm..

Disalce dedi ki...

zeynebim bu ne kadar güzel bir görüntü...makarnayı çoğu insan gibi çok sever hatta bayılır hatta deliririm...

ellerine sağlık....tek kelimeyle görüntü süper....

Adsız dedi ki...

canım gülüm bitanecik güsel arkadaşım benimmm makarna ne güsel çıkmış.tam yemelik ama yemicezzzzzzzzzzzzzz dimi:)))))) sadece bakcaz ve doycazzzzzzzzz :))) eğeryersek nurcan bize cısssss yaparrrrr.güsel oğluşunu ve seni kocaman öpüyorum canımmmm

Adsız dedi ki...

canım makarna nefis olmuş bayılırım zaten oldum olası makrnaya yerim ben bu makarnayı yerim ...

yermisinyemezmisin

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık zeynepcim makarna çok nefis görünüyor.mısıra da bayılırım

sevgiyle kal