13 Aralık 2007 Perşembe

ELMALI KURABİYE


MALZEMELER:

1 paket margarin
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
2 büyük elma
3 yemek kaşığı tozşeker
1 yemek kaşığı tarçın


YAPILIŞI:

Oda sıcaklığında yumuşamış margarin,pudra şekeri,yoğurt ve vanilya karıştırılır ve yavaş yavaş un ve kabartma tozu eklenir.Hamur ele yapışmayacak kıvama geldikten sonra üzeri örtülüp dinlenmeye bırakılır. Elmalar rendelenir ,şekerle pişirilir ve tarçın ilave edilir. Hamurdan parçalar koparılır ve üçgen şeklinde parçalar kesip,iç malzemeyi koyup rulo yaparak sarılır yağlanmış tepsiye dizilir.Önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzeri pembeleşene kadar pişirilir.Soğuduktan sonra isteğe göre pudraşekeri serperek servis edebilirsiniz..

Afiyet olsun..

6 yorum:

Melek* dedi ki...

bende çok sık yaparım çünkü çok severim ellerine sağlık

Leziz Sofralar dedi ki...

Hayirli cumalar Canimmmmmm.....
Ellerine saglik nefis olmus kurabiyeler bayildim,kucak dolusu sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canim kurabiyeler harika olmus ellerine saglik,yeni evin hayirli olsun.
Bende tasinacagim ama tüm blogu oraya nasil alinacagindan hicbir fikrim yok dogrusu.
Bunca e´megimi blogcuda birakip gecmekte istemiyorum acikcasi.
Blogspotta sayfam bile hazirda aslinda!!!
Gaglantilarimda yeni adresin,blogcudakini kaldirdim canim:)

inci dedi ki...

canımmmmm,yerim ben senin yaptığın kurabiyeleri:)))

Naşide Dönmez dedi ki...

canım ellerine sağlık.en sevdiğim kurabiyedir elmalı olan.hatta tek geçerim diyebilirim.hem canım nasıl isterse o şekildede oluyorya bayılırım....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hani bana hani bana:))
Emrenin de tıpkı Lulu teyzesi gibi çok sevdiği kurabiyelerden biri bu:)
Ellerine sağlık balım,harika olmuş:)